Pooneh30 مدیر استارتر عضویت: 1390/03/06 تعداد پست: 3638 عنوان کمک 50 بازدید | 5 پست سلام دوستانمن هفته ده هستمتهوع شدید دارم قرص ضد تهوع هم جواب نمیدهو سابقه خونریزیالان روزی چند بار بالا میارمولی چیزی که من رو میترسونه اینه که بعد از بالا آوردن اینقدر بهم فشار میاد که کلی هم ترشح میبینمکسی اینطور بوده خطرناکه یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود! 1398/12/10 | 13:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
عشققققق عضویت: 1398/10/14 تعداد پست: 2246 عزیزمنگران نباش.برودکتر زنان چک کنه.بش بگو شرایطو راهنماییت میکنه.ولی سعی کن موقع حالت تحوع حواس خودتو پرت کنی بش فک نکنی خدایا شکرت بخاطر پسر گلم...و همسر خوبم...همیشه دوست دارم بانظراتم بقیه رو خوشحال کنم و واقعا کمک کنم.امیدوارم بتونم اینکارو براتون بکنم
Pooneh30 مدیر استارتر عضویت: 1390/03/06 تعداد پست: 3638 عزیزم نگران نباش.برودکتر زنان چک کنه.بش بگو شرایطو راهنماییت میکنه.ولی سعی کن موقع حالت تحوع حواس خ ... همش فکر میکنم خونریزی کردم یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود!
عشققققق عضویت: 1398/10/14 تعداد پست: 2246 همش فکر میکنم خونریزی کردم تا حالا خون ریزی داشتی?خواهرمنم هقته دهه.مرتب حالت تحوع میگیره. خدایا شکرت بخاطر پسر گلم...و همسر خوبم...همیشه دوست دارم بانظراتم بقیه رو خوشحال کنم و واقعا کمک کنم.امیدوارم بتونم اینکارو براتون بکنم
Pooneh30 مدیر استارتر عضویت: 1390/03/06 تعداد پست: 3638 بله داشتم اول هفته هشت یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود!
عشققققق عضویت: 1398/10/14 تعداد پست: 2246 بله داشتم اول هفته هشت دکتر گفتی??سونو میدادی واس اطمینان خدایا شکرت بخاطر پسر گلم...و همسر خوبم...همیشه دوست دارم بانظراتم بقیه رو خوشحال کنم و واقعا کمک کنم.امیدوارم بتونم اینکارو براتون بکنم