2777
2789
عنوان

کمک

50 بازدید | 5 پست

سلام دوستان

من هفته ده هستم

تهوع شدید دارم قرص ضد تهوع هم جواب نمیده

و سابقه خونریزی

الان روزی چند بار بالا میارم

ولی چیزی که من رو میترسونه اینه که بعد از بالا آوردن اینقدر بهم فشار میاد که کلی هم ترشح میبینم

کسی اینطور بوده خطرناکه

یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود!

عزیزم

نگران نباش.برودکتر زنان چک کنه.بش بگو شرایطو راهنماییت میکنه.ولی سعی کن موقع حالت تحوع حواس خودتو پرت کنی بش فک نکنی

خدایا شکرت بخاطر پسر گلم...و همسر خوبم...همیشه دوست دارم بانظراتم بقیه رو خوشحال کنم و واقعا کمک کنم.امیدوارم بتونم اینکارو براتون بکنم
عزیزم نگران نباش.برودکتر زنان چک کنه.بش بگو شرایطو راهنماییت میکنه.ولی سعی کن موقع حالت تحوع حواس خ ...

همش فکر میکنم خونریزی کردم

یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همش فکر میکنم خونریزی کردم

تا حالا خون ریزی داشتی?خواهرمنم هقته دهه.مرتب حالت تحوع میگیره.

خدایا شکرت بخاطر پسر گلم...و همسر خوبم...همیشه دوست دارم بانظراتم بقیه رو خوشحال کنم و واقعا کمک کنم.امیدوارم بتونم اینکارو براتون بکنم
بله داشتم اول هفته هشت

دکتر گفتی??سونو میدادی واس اطمینان

خدایا شکرت بخاطر پسر گلم...و همسر خوبم...همیشه دوست دارم بانظراتم بقیه رو خوشحال کنم و واقعا کمک کنم.امیدوارم بتونم اینکارو براتون بکنم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز