2777
2789
عنوان

مشهدیاااا

| مشاهده متن کامل بحث + 3410 بازدید | 62 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم تو پنج شش هفته هیچ علائمی نداشتم جز سینه درد که یه روز بود یه روز نبود فک میکردم خارج رحمی ولی خ ...

شما واسه قلب رفتی!؟؟من ده روز پیش رفتم دکتر با سونو شکمی قلب ندید گف ده روز دیگه الان ده روز گذشته میخوام برم دیگه ازمایشامم انجام دادم من یبار پیش سید فاطمه موسوی رفتم دکتر خوبی بود ولی مسیر احمد آباد خیلی شلوغه همه هم زوار هستن از کشورا عربی بخاطر این ویروس هم میترسم برم خدایی

12 بهمن ❤️اولین بی بی چک مثبت ❤️ ۱۰ اسفند ❤️شنیدن زیبا ترین صدای دنیا💞قلبش ❤️ ۹ فروردین ❤️اولین دیدار من و پسرم ❤️۹ اردیبهشت ❤️آنومالی و اینکه نی نی ام صحیح و سلامته❤️💞۲۸ اردیبهشت ❤️اولین تکون فندق مامان❤️💞اسمتم من و بابایی انتخاب کردیم بزاریم 🥰سامیار🥰فرشته کوچولوم
شلوغ هست ولی خیلی با نظم 

این شیوا بصیری من دختر عموم و دو نفر دیگه از فامیلامون رفتن میگه دستش خیلی سبکه و دکتر خوبیه هر چی بیشتر وسواس بشم بدتر میشه همین میرم دیگه هر چی خدا بخواد همون میشه این دکترا فقط وسیله ان🥰

12 بهمن ❤️اولین بی بی چک مثبت ❤️ ۱۰ اسفند ❤️شنیدن زیبا ترین صدای دنیا💞قلبش ❤️ ۹ فروردین ❤️اولین دیدار من و پسرم ❤️۹ اردیبهشت ❤️آنومالی و اینکه نی نی ام صحیح و سلامته❤️💞۲۸ اردیبهشت ❤️اولین تکون فندق مامان❤️💞اسمتم من و بابایی انتخاب کردیم بزاریم 🥰سامیار🥰فرشته کوچولوم
شما واسه قلب رفتی!؟؟من ده روز پیش رفتم دکتر با سونو شکمی قلب ندید گف ده روز دیگه الان ده روز گذشته م ...

اره عزیزم دوشنبه پیش رفتم .استرس نداشته باش قلب بعضی نی نی ها دیرتر تشکیل میشه .میگن فارغم دکتر خوبی ولی اونم فک کنم شلوغ

اااا با منی شمام منم دقیقا ۱۲ بهمن بی بی مثبت شد مشهدی ام هستم دنبال دکتر خوبم میگردم

من ۱۰ ام پریودم بود که ۱۲ ام ازمایش و بی بی چکم مثبت شد😍😍😍الان دو ماهم میشه امروز

12 بهمن ❤️اولین بی بی چک مثبت ❤️ ۱۰ اسفند ❤️شنیدن زیبا ترین صدای دنیا💞قلبش ❤️ ۹ فروردین ❤️اولین دیدار من و پسرم ❤️۹ اردیبهشت ❤️آنومالی و اینکه نی نی ام صحیح و سلامته❤️💞۲۸ اردیبهشت ❤️اولین تکون فندق مامان❤️💞اسمتم من و بابایی انتخاب کردیم بزاریم 🥰سامیار🥰فرشته کوچولوم
من ۱۰ ام پریودم بود که ۱۲ ام ازمایش و بی بی چکم مثبت شد😍😍😍الان دو ماهم میشه امروز


من ۱۱ام بود موعدم ۱۲ ام بی بی زدم مثبت شد روز بعدشم یکی دیگه زدم دیگه آزمایش نرفتم 

اره عزیزم دوشنبه پیش رفتم .استرس نداشته باش قلب بعضی نی نی ها دیرتر تشکیل میشه .میگن فارغم دکتر خوبی ...

نه عزیزم استرس ندارم هر چی خدا بخواد همون میشه امروز میرم دیگه واسه قلبش من چهارشنبه دو هفته پیش رفتم دکتره هی گف تشکیل شده هی گف نه تشکیل نشده اونم مطمعن نبود زیاد توکلم ب خداعه من حالت تهووو کشته منو😭😭

12 بهمن ❤️اولین بی بی چک مثبت ❤️ ۱۰ اسفند ❤️شنیدن زیبا ترین صدای دنیا💞قلبش ❤️ ۹ فروردین ❤️اولین دیدار من و پسرم ❤️۹ اردیبهشت ❤️آنومالی و اینکه نی نی ام صحیح و سلامته❤️💞۲۸ اردیبهشت ❤️اولین تکون فندق مامان❤️💞اسمتم من و بابایی انتخاب کردیم بزاریم 🥰سامیار🥰فرشته کوچولوم
کدوم بیمارستانا میره برای زایمان

مهر میره فک کنم و موسی بن جعفر و این دو تا رو میدونم میره ولی امروز رفتم میپرسم ازش منم فامیلامون هر دوتامون موسی بن جعفر بودن

12 بهمن ❤️اولین بی بی چک مثبت ❤️ ۱۰ اسفند ❤️شنیدن زیبا ترین صدای دنیا💞قلبش ❤️ ۹ فروردین ❤️اولین دیدار من و پسرم ❤️۹ اردیبهشت ❤️آنومالی و اینکه نی نی ام صحیح و سلامته❤️💞۲۸ اردیبهشت ❤️اولین تکون فندق مامان❤️💞اسمتم من و بابایی انتخاب کردیم بزاریم 🥰سامیار🥰فرشته کوچولوم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792