2777
2789
عنوان

سال ۹۸

95 بازدید | 11 پست

اول سیل .بعد آنفلانزا .زلزله. و الان هم کرونا چه سال بدی بیشتر هم وطنان مردن افسرده شدم من اصلا امید به زندگی ندارم چرا آخه اینطور شد حالا زایمان هم نزدیکه میترسم برم دکتر اینا یدونه شب عید و چارشنبه سوری اینا خوش بودیم اینم اینطور شد 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زندگی قشنگه  مواظبت کن از خودت به فکر قشنگی های روزگار باش

این روزها که اونقدر بلا اومده افسرده شدم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
زندگی قشنگه  مواظبت کن از خودت به فکر قشنگی های روزگار باش

واقعا چجوری بعضی از شماها میگین امید داشته باشین و خوب فک کنین ؟ 

خوب فک کردن خیلی بستگی ب محیط اطراف داره 

کم ندیدم از ادمایی ک بعضا از فامیلام هستن و گفتن شاد باشین ..

واقعا نمیدونم چجوری میشه❤

واقعا چجوری بعضی از شماها میگین امید داشته باشین و خوب فک کنین ؟  خوب فک کردن خیلی بستگی ب محی ...

حرفت درسته عزیزم محیط خیلی تاثیر گذاره خوب یه سوال اگر نگرانی داشته باشی و شاد نباشی زندگیت برات اوکیه ؟ یا سعی کن شاد باشی بخندی ؟

دل عروس شکوندن تاوان داره خدایا خودت انتقامم را با عروس دومشون بگیر خیلی ناراحتم 
حرفت درسته عزیزم محیط خیلی تاثیر گذاره خوب یه سوال اگر نگرانی داشته باشی و شاد نباشی زندگیت برات اوک ...

اره خب شاد نباشه ادم زندگی سخت میگذره عزیزم😔

ولی ببین ‌‌.. دو روزه انقدررر هوا خوب شده انقدر قشنگ شده 

ادم حیفش میاد نره بیرون 

تایپیکمو بخون میتونی حسمو متوجه شی❤💚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792