خانما دیروز رفتم تو به مطب که روش نوشته بود اطفال و داخلی برای زردی بچه خواهرم تازه به دنیا امده دکتر متخصص نبود تو اون ساعت خواهرمم خیلی نگران بود گفت الان یه دکتر پیدا کن منم همیشه پسرمو که دو سالشه میبرم اونجا بعد رفتم داخل پولو دادم رفتم تو که دکتر گفت تخصص من نیست نمیتونم دارو بدم ببرش دکتر دیگه گفتم پول ویزیتو پس بده گفت نه من نظرمو دادم خیلی حرفش زور بود حالا میخام بهش بگم ازش میخام شکایت کنم شاید پولمو پس بده
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.