2777
2789
عنوان

شکایت از دکتر

161 بازدید | 20 پست

خانما دیروز رفتم تو به مطب که روش نوشته بود اطفال و داخلی برای زردی بچه خواهرم تازه به دنیا امده دکتر متخصص نبود تو اون ساعت خواهرمم خیلی نگران بود گفت الان یه دکتر پیدا کن منم همیشه پسرمو که دو سالشه میبرم اونجا بعد رفتم داخل پولو دادم رفتم تو که دکتر گفت تخصص من نیست نمیتونم دارو بدم ببرش دکتر دیگه گفتم پول ویزیتو پس بده گفت نه من نظرمو دادم خیلی حرفش زور بود حالا میخام بهش بگم ازش میخام شکایت کنم شاید پولمو پس بده 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میدونم ولی تو دلم مونده اگه نگم حس میکنم احمق فرض شدم 

بهشم بگی فوقش جوابتو میده 

سری که درد نمیکنه دستمال نبند 

اگه تهرانی ببرش پیش دکتر مسعود معماری تو بیمارستان صارم در اکباتان مطب شخصیش هم نارمکه اون بهترین متخصصه تو تهران گلم

مردادی ها جذابن مخصوصا اگه خانوم باشن 😊😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز