2777
2789
عنوان

شرقی یا غربی؟

346 بازدید | 19 پست

چند روزه درگیرم که چهره ی من جذاب تره با موهای بلند فر و چشمای درشت مشکی پوست گندمی و لب کوچولو ی قلوه ای یا چهره ی دوستم با چشم سبز و لب بزرگ قلوه ای و موهای قهوه ای با رگه ی طلایی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر كدوم يجور زيبا و جذابه 

اگه همه ي زيبا ها يك دست گندمي و چشم مشكي بودن

يا يك دست بلوند

جذابيت خودشون رو از دست ميدادن

اينها در كنار همديگه خودشون رو نشون ميدن


باردار نيستم تيكر تولد چهار سالگي پسرم♥️🧿♥️♥️
چقدر کلی اصلا با اینا زیبایی تعیین نمیشه

خب بزار دوستم چشماش خیلی ریز مثل چشما ی کره ای ها موهاشم لخت لخت بینیش یه قوس کوچولو داره صورتشم کک و مک های ریز ریز داره ابروهاشم باریک باریک

من بینیم استخونیه و پوست صافی دارم رنگ موهامم قهوه ای تیرس چشمام درشته و مشکی مشکی که حتی نمتونی مردمک چشمام رو تشخیص بدی من یه چهره ی کاملا شرقی و ایرانی دارم ولی اون چهرش غربی و اروپاییه


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز