2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله خب راضی هستم 

۶۰۰ خریدم آخرین بار 

چند تا گرفتم تابحال همه شماره هاش خوب بوده الان خاطر ندارم کدوم شمارشه صبح میبینم میگم بهتون

میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستی ممنون❤️❤️❤️بجای آنکه بی صبرانه در انتظار نه ماه بارداری بمانی ، هر لحظه از این دوران را ببلع ! چرا که شانس این را داشته ای که بهترین موجود جهان را در وجودت پرورش دهی و معجزه خداوند را به نمایش گذاری...❤️❤️❤️

من دو رنگشو دارم . پوستم سفیده 2c1 و 2w1 رو دارم . عالیه برای پوست چرب 

بنظرم سری خنثی یعنی N از همه بهتره

زیرکانه ترین راه برای تسلط بر هر جامعه تحقیر و محدود کردن زنان آن جامعه است زیرا زنان اسیر دیگر قادر نخواهند بود انسانهایی آگاه و آزادیخواه پرورش دهند . سیمون دوبوار

[QUOTE=126009159]بله خب راضی هستم  ۶۰۰ خریدم آخرین بار  چند تا گرفتم تابحال همه شماره هاش خوب بوده الان خ ...[/QUپوستتونهاذکهبیدار م خشک یا چرب؟؟من صبح هاکه بیدار میشم پیشانی وچانه چربه

مرسی عزیزم..الان نمیدونی چه قیمته؟


اخرین بار که دلار 13 تومن بود 550 دیدم . احتمالا همون 600 تا 650 باشه . ولی ارزششو داره

زیرکانه ترین راه برای تسلط بر هر جامعه تحقیر و محدود کردن زنان آن جامعه است زیرا زنان اسیر دیگر قادر نخواهند بود انسانهایی آگاه و آزادیخواه پرورش دهند . سیمون دوبوار
[QUOTE=126009159]بله خب راضی هستم  ۶۰۰ خریدم آخرین بار  چند تا گرفتم تابحال همه شماره هاش ...

من پوستم چربه عزیزم 

فقط این کرم به صورتم سازش داره 

ماندگاری عالی هم داره 

البته من به زور ماهی دو سه بار میزنم چون خیلی هم استفاده کنید خوب نیست هر کرمی رو 

باید روزنه های پوست نفس‌بکشن

میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستی ممنون❤️❤️❤️بجای آنکه بی صبرانه در انتظار نه ماه بارداری بمانی ، هر لحظه از این دوران را ببلع ! چرا که شانس این را داشته ای که بهترین موجود جهان را در وجودت پرورش دهی و معجزه خداوند را به نمایش گذاری...❤️❤️❤️
اخرین بار که دلار 13 تومن بود 550 دیدم . احتمالا همون 600 تا 650 باشه . ولی ارزششو داره

واقعا اینقدر خوبه؟؟؟نمیماسه؟؟یا پوسته پوسته یا......؟؟ببخشید اینقدر میپرسم

واقعا اینقدر خوبه؟؟؟نمیماسه؟؟یا پوسته پوسته یا......؟؟ببخشید اینقدر میپرسم


اگه قلقش بیاد دستت و بتونی خوب بزنی عالیه . اول اینکه زیرش باید کمی مرطوب کننده بزنی بعد کرم پودر رو بزنی و روش با اسفنج مرطوب حالت ضربه ای بزنی تا جذب بشه . من اینطوری می زنم خیلی خوب میشه

زیرکانه ترین راه برای تسلط بر هر جامعه تحقیر و محدود کردن زنان آن جامعه است زیرا زنان اسیر دیگر قادر نخواهند بود انسانهایی آگاه و آزادیخواه پرورش دهند . سیمون دوبوار
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792