2777
2789
عنوان

دسر ، غذا

| مشاهده متن کامل بحث + 339 بازدید | 25 پست

تخم مرغ ابپز

دوتا تخم مرغ یه کم نمک توی قابلمه کوچولو بزار اینقدر اب بریز که تخم مرغها برن زیر اب بعد بزار روی شعله تا ده دقیقه بجوشد. بعدش پوست بگیر با نمک فلفل سیاه و اویشن نوش جان کن

همینو بلدم

از دسرها خب مشخصا خودم عاشق خورشت ماست هستم ولی مشکل درست کردنش غذاهم فسنجون  


من خورشت ماست تاحالا نخوردم،  اما تو رستوران که دیدم ظاهرش خیلی خوب بود 

فکر مانند چتر نجات است تا باز نشود کارایی ندارد💞التماس دعا                       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تخم مرغ ابپز دوتا تخم مرغ یه کم نمک توی قابلمه کوچولو بزار اینقدر اب بریز که تخم مرغها برن زیر اب ب ...


فدات😂😂

فکر مانند چتر نجات است تا باز نشود کارایی ندارد💞التماس دعا                       
توش چی زدی؟

خمیر و پهن کردم یه عالمه دارچین با شکر ریختم وسطش بعد رول کردم برش زدم

دخترم رُز 🌹یه روز به دنیا میاد😍😍  خدا دید خیــــــــــــلی دختر دوستم بهم دوتا پسر داد 🤪🤪🤪🤪🤪
من خورشت ماست تاحالا نخوردم،  اما تو رستوران که دیدم ظاهرش خیلی خوب بود

حتما امتحانش کنید محششششره باگوشت گردن گوسفند و ماست چکیده و زعفرون و گردو درست میشه 

دکتر انوشه راست میگه : 'گیرم عذر خواهی کردی ، واسه حرفی که زدی' با ذاتی که آشکار شده چه میکنی ؟! ️ 
چیه؟توضیح پلیز

هیچی خمیر اضافه است🤭🤭🤭🤭

خمیر بربری هست که باز کردم بعدش یه عالمه شکر و دارچین ریختم رول کردم برش دادم پختم خوشمزه شده🤗

دخترم رُز 🌹یه روز به دنیا میاد😍😍  خدا دید خیــــــــــــلی دختر دوستم بهم دوتا پسر داد 🤪🤪🤪🤪🤪

تيراميسو عاشقشم😍 من با اين دستور درست ميكنم عالي ميشه 

تیرامیسو
مواد لازم:
خامه صورتی 1بسته
بیسکویت پتی بور کاکائویی 1 بسته
پنیر ماسکار پونه 1بسته
گردو خورد شده  به میزان لازم
موز به میزان لازم
شکر یه لیوان
پودر قهوه یا کافی میکس 1 قاشق غذا خوری

ابتدا خامه پنیر و شکر رو باهم قشنگ مخلوط کرده با هم زن یا چنگال بزارید داخل فریزر تا قشنگ خودشو بگیره یه ذره در حد 5 تا10 دقیقه
بعد پودر قهوه رو با چند قاشق آب حل کرده سپس بیسکویت هارو دونه دونه داخل قهوه انداخته یه دور بچرخونیدش و سریع کف ظرف بچینید زیاد توش باشه خمیر میشه و خورد میشه سریع کف ظرف رو یه لایه پر کنید از بیسکویت
سپس نصف مواد که از فریزر خارج کردید رو بریزید روش سپس یه ردیف موز حلقه شده چیده و روی آن گردو خورد شده بریزید و دوباره یه لایه بیسکویت به همان روش قبل خیس کنید بچینید و در آخر باقی مواد رو روش بریزید
و روی ظرف رو سلفون بکشید بزارید داخل یخچال بعد 3 تا 4 ساعت میل کنید

زندگی جاریست،شایدم مادرشوهره😛
تيراميسو عاشقشم😍 من با اين دستور درست ميكنم عالي ميشه  تیرامیسو مواد لازم: خامه صورتی 1بسته ب ...


منم عاشق تیرامیسو هستم 

فکر مانند چتر نجات است تا باز نشود کارایی ندارد💞التماس دعا                       

عاشق حمیس باقله هستم غذای محلی دزفولی ها خیلی خوشمزه اس باقلا سبز میشوریم بعد میزاریم داخل زودپز

بپزه وقتی پخت میزاریم تو آبکش تا ابشون بره

پیاز 4عدد یا بیشتر خلال میکنیم بعد با روغن سرخ میکنیم

وقتی اماده شدن زیر گازو کم میکنیم

باقالا هارو با پوست میزاریم تو ظرف جدا گونه بعد با لیوان شیشع ای فرانسوی با کف لیوان باقاله هارو له میکنیم

وقتی خوب له شدن با پیاز داغ تفت میدیم نمک+فلفل+

ادویه+کلپر+نارنج هم اضافه میکنیم ملس میشه

وقتی خوب موادمون جا افتاد شعله رو خاموش میکنیم

غذای ما آماده اس نوش جان

هرجاشو متوجه نشدی بگو برات توضیح بدم ببخشی اسی جان اگه طولانی شد

من مجردم تیکر تولدمه😍😗😋💓
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز