2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عالللیه فقط بسکوییت های روش بردار عزیزدلم 

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
چندسال ناباروری داشتیم، تجربه رفتن به طب سنتی، iui ،ivfو همچنین تجربه بارداری سخت .لکه بینی،هماتوم ،جفت سرراهی سوراخ شدن کیسه اب و استراحت مطلق و..،در اخر تجربه بزرگ کردن دوتا فسقلی نارس یک کیلو نیمی تقریبا دارم🤕😍.دوستان هرکی سوال داره در این موردها حتما و با کمال میل پاسخ میدم،فقط صلوات برای سلامتی فسقلی هام یادتون نره ،مرسی❤️💋

من رنگ رنگی دوس ندارم . به جاش مثلا خامه یا شکلات می ریزم . حتی اسمارتیز هم دوست ندارم شکلات رنده می کنم اگه خامه باشه رو شکلات هم میشه پودر نارگیل ریخت

آقایون سایت برادرای من درسته که شما دست فرمون خفنی دارین ولی خواهشا درست برونین.  به همدیگه رحم کنین به بچه ها پیرمردها و پیرزن هاکه از خیابون رد میشن. فکر کنین نزدیکان خودتونن.به اونایی که یهو میپیچین جلوشون به اون بدبختیکه از همه جا بی خبر از روبرو میاد.  بعضی از خودروسازها بهمون رحم نمیکنن لااقل خودمون به خودمون رحم کنیم.  خیلی  زیاد شده این راننده هایی که زیگزاکی و خطرناک می رن.  دیگه دلخوشیمون یه مسافرته تو این اوضاع.   اونم باید هی تصادف ببینیم هی نگران جونمون باشیم؟  انصاف داشته باشین رحم کنین شما رو به هرکی اعتقاد دارین.

عالی شده روش چی ریختی بگو فردا تولد سوهرمه منم درست کنم میترسم برم از قــــنادی بگیــــرم

ببخشيد عزيزم اينو ميگم ولي بزار تولد رو بعد از عيد كه هم اين ويروس ريشه كن بشه هم بتوني بيشتر خوش بگذره بهتون 

الان دكتر همه جا ميگن لطفا لطفا شيرينجات وغذاي سرخ كردني رو كم كنيد وتا جا ممكن نخوريد!!

من ١٢تولدمه والله با اين اوضاع گزاشتم بعد از عيد

 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز