بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تو کنکور انسانی اگه خوب بخونی و ی خرده تلاش کنی نتیجه ی عالی میگیری چون متاسفانه باید گفت تو انسانی خیلی ها سیاه لشکر هستن البته به نسبت تعداد شرکت کننده و ظرفیت ها.
من رشته ام تجربی بود و سال دومی که کنکور شرکت کردم به جای تجربی، کنکور انسانی دادم. من فقط عمومی ها رو خونده بودم و اصلا تخصصی های انسانی رو نخوندم ولی تونستم چهل پنجاه درصد عربی و ادبیات تخصصی رو بزنم و رتبه ام 9000 و خرده ای شد. ببین به نظر خودم برا منی که دانش آموز این رشته نبودم و تخصصی هاش رو نخونده بودم، رتبه ی خیلی خوبی بود. حالا تو که دانش آموز این رشته هستی. و اینکه وقتی از سر جلسه اومدم بیرون خیلی از بچه ها قبل من داده بودن، خیلی هایی که دانش اموز بودن. بگم خب من چون خیلی درس ها رو نزدم بنابراین زود اومدم پس بدون سیاه لشکر زیادن.