2777
2789
عنوان

کنکوووووریا

107 بازدید | 11 پست

شروع کردین خوندنو؟اگه آره چن وقته؟رشتتون چیه؟چه کنکوری میخاین بدین؟

من هنوز هیچی نخوندم،تو طول سالم که ماشالا بهم هییییچی نخوندم،کلاسم که الان نمیشه برم،کنکوره انسانی هم میخام بدم خیلی میترسم😢😭

نخووووون امضامو                                                               مگه نگفتم نخون؟حالا که خوندی لدفااا یه صلواتم بفرس برام، مرسی اه😂❤ جان جدت لایکم نکن🤕  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تو کنکور انسانی اگه خوب بخونی و ی خرده تلاش کنی نتیجه ی عالی میگیری چون متاسفانه باید گفت تو انسانی خیلی ها سیاه لشکر هستن البته به نسبت تعداد شرکت کننده و ظرفیت ها. 

تستم میزنین؟؟؟

نخووووون امضامو                                                               مگه نگفتم نخون؟حالا که خوندی لدفااا یه صلواتم بفرس برام، مرسی اه😂❤ جان جدت لایکم نکن🤕  

من رشته ام تجربی بود و سال دومی که کنکور شرکت کردم به جای تجربی، کنکور انسانی دادم. من فقط عمومی ها رو خونده بودم و اصلا تخصصی های انسانی رو نخوندم ولی تونستم چهل پنجاه درصد عربی و ادبیات تخصصی رو بزنم و رتبه ام 9000 و خرده ای شد. ببین به نظر خودم برا منی که دانش آموز این رشته نبودم و تخصصی هاش رو نخونده بودم، رتبه ی خیلی خوبی بود. حالا تو که دانش آموز این رشته هستی. و اینکه وقتی از سر جلسه اومدم بیرون خیلی از بچه ها قبل من داده بودن، خیلی هایی که دانش اموز بودن. بگم خب من چون خیلی درس ها رو نزدم بنابراین زود اومدم پس بدون سیاه لشکر زیادن. 

وااااااااااااااای واقعااااااااااااااااااا امیدوارشدم،

من توکلاس میفهمم فقط درسامو،اصلا دیگه نگاشم نمیکنم توخونه،و خداروشکرم همش قبول شدم همرو..


نخووووون امضامو                                                               مگه نگفتم نخون؟حالا که خوندی لدفااا یه صلواتم بفرس برام، مرسی اه😂❤ جان جدت لایکم نکن🤕  

تست دارم یه چنتایی،

اقتصادو روانشناسیو تاریخ وجامعه

نخووووون امضامو                                                               مگه نگفتم نخون؟حالا که خوندی لدفااا یه صلواتم بفرس برام، مرسی اه😂❤ جان جدت لایکم نکن🤕  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز