2777
2789
عنوان

انفولانزا

131 بازدید | 13 پست

سلام خانم ها یک دختر 13 ساله دارم ک از شنبه صبح ک بیدار شده گلودرد و سرفه های خشک خیلی شدید و زیاد ، تب در حد 40 درجه ک هی بالا پایین میشه و وقتی میره. 40 خود به خود از چشماش اشک میاد ، درد عضلات و‌ استخون ، تب و لرز ، سردرد شدید ، خستگی و احساس نکردن گرسنگی و حالت تهوع جوری ک از شنبه یه وعده غذا هم نخورده و اگه بخواد بیشتر از دو ، سه قاشق بخوره حالت تهوع شدید میگیره و تقریبا کل روز رو خوابه ، من از یکشنبه هر چهار ساعت یکبار بهش استامینوفن و روزی یک کپسول ازیتروماسین (بجز روز اول ک دو کپسول دادم) میدم و از قبل از انفولانزاش هم فیفول و دیازپوکساید و فقط بعضی موقع پراپرانول و اسپری سالبتامول مصرف میکنه ، امروز تب و سردرد و همه علائمش از بین رفتن بجز ضعف عضلات و احساس نکردن گرسنگیش ک امروز شدید تر شد و ب هم

سلام خانم ها یک دختر 13 ساله دارم ک از شنبه صبح ک بیدار شده گلودرد و سرفه های خشک خیلی شدید و زیاد ، تب در حد 40 درجه ک هی بالا پایین میشه و وقتی میره. 40 خود به خود از چشماش اشک میاد ، درد عضلات و‌ استخون ، تب و لرز ، سردرد شدید ، خستگی و احساس نکردن گرسنگی و حالت تهوع جوری ک از شنبه یه وعده غذا هم نخورده و اگه بخواد بیشتر از دو ، سه قاشق بخوره حالت تهوع شدید میگیره و تقریبا کل روز رو خوابه ، من از یکشنبه هر چهار ساعت یکبار بهش استامینوفن و روزی یک کپسول ازیتروماسین (بجز روز اول ک دو کپسول دادم) میدم و از قبل از انفولانزاش هم فیفول و دیازپوکساید و فقط بعضی موقع پراپرانول و اسپری سالبتامول مصرف میکنه ، بقیش کامنت 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انفولانزاس دیگ منم‌ گدفتم مرگوب چشمم دیدم اصلامیگم چجوری زنده موندم ۵رورتب داشتم دردشدیدعضلاتدرحدگریه درداستخوان حالت تهوع استفرا اسهال

۴روزهیچی نخوردم هیچی 

ازاون اول ی بوی تلخی وحشتناکی تودهنم بود

کلامنتاحالاهمچین چیزی ندیده بودم 

وخدایی که بشدت کافیست

امروز همه علائمش جز ضعف عضلات و احساس نکردن گرسنگی و حالت تهوع از بین رفتن ، ولی امروز شدیدا معده درد و حالت تعوع خیلی شدید داشت جوری غذا میذاشت تو دهنش حالش بد میشد و همه چی براش تلخه و اب براش مثل زهرماره ، و امروز خودش یهو 6 ساعت ب شیش ساعت استامینوف رو خورد و تب و و تب لرز و درد عضلاتش برگشتن حالا من دوباره چهار ساعت ب چهار ساعت بهش میدم ولی چون نمیتونه هیچی بخوره و هعی شکم خالی استامینوفن میخوره معدش داغون شده

خب ببرش دکتر!خدای نکرده ک ر ونا نباشه


اصلا الان نمیشه رفت بیرون چ برسه ب بیمارستان خودش مرکز کروناست الان ک دیگه دکترا و بیمارستانا بدرد نمیخورن والا علائم رو بهشون میگی هیچی نمیفهمن تا شروع کنی ب حرف زدن میگن دخترت سرطان داره عفونت ریه و کلیه و اپاندیس کوفت و زهرمار و ک رونا و هزار تا مرض داره 

اصلا الان نمیشه رفت بیرون چ برسه ب بیمارستان خودش مرکز کروناست الان ک دیگه دکترا و بیمارستانا بدرد ن ...


حالا هم ک ک رونا اومده دیگه هیچی دیگه تا بگه سرفه میگرن قرنطینه و بستری :/

وا بچه نیست ک  ، شیاف چیه اخه تو این سن     تبش امروز اومد 36 و خودشم اصلا دوست ندار ...

شیاف بزرگسالان ،مگه فقد ب بچه ها شیاف میدن

❣🌝خدا جونم واسه همه چی شکرت🌼💓
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792