2777
2789
عنوان

انفولانزا

131 بازدید | 13 پست

سلام خانم ها یک دختر 13 ساله دارم ک از شنبه صبح ک بیدار شده گلودرد و سرفه های خشک خیلی شدید و زیاد ، تب در حد 40 درجه ک هی بالا پایین میشه و وقتی میره. 40 خود به خود از چشماش اشک میاد ، درد عضلات و‌ استخون ، تب و لرز ، سردرد شدید ، خستگی و احساس نکردن گرسنگی و حالت تهوع جوری ک از شنبه یه وعده غذا هم نخورده و اگه بخواد بیشتر از دو ، سه قاشق بخوره حالت تهوع شدید میگیره و تقریبا کل روز رو خوابه ، من از یکشنبه هر چهار ساعت یکبار بهش استامینوفن و روزی یک کپسول ازیتروماسین (بجز روز اول ک دو کپسول دادم) میدم و از قبل از انفولانزاش هم فیفول و دیازپوکساید و فقط بعضی موقع پراپرانول و اسپری سالبتامول مصرف میکنه ، امروز تب و سردرد و همه علائمش از بین رفتن بجز ضعف عضلات و احساس نکردن گرسنگیش ک امروز شدید تر شد و ب هم

سلام خانم ها یک دختر 13 ساله دارم ک از شنبه صبح ک بیدار شده گلودرد و سرفه های خشک خیلی شدید و زیاد ، تب در حد 40 درجه ک هی بالا پایین میشه و وقتی میره. 40 خود به خود از چشماش اشک میاد ، درد عضلات و‌ استخون ، تب و لرز ، سردرد شدید ، خستگی و احساس نکردن گرسنگی و حالت تهوع جوری ک از شنبه یه وعده غذا هم نخورده و اگه بخواد بیشتر از دو ، سه قاشق بخوره حالت تهوع شدید میگیره و تقریبا کل روز رو خوابه ، من از یکشنبه هر چهار ساعت یکبار بهش استامینوفن و روزی یک کپسول ازیتروماسین (بجز روز اول ک دو کپسول دادم) میدم و از قبل از انفولانزاش هم فیفول و دیازپوکساید و فقط بعضی موقع پراپرانول و اسپری سالبتامول مصرف میکنه ، بقیش کامنت 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انفولانزاس دیگ منم‌ گدفتم مرگوب چشمم دیدم اصلامیگم چجوری زنده موندم ۵رورتب داشتم دردشدیدعضلاتدرحدگریه درداستخوان حالت تهوع استفرا اسهال

۴روزهیچی نخوردم هیچی 

ازاون اول ی بوی تلخی وحشتناکی تودهنم بود

کلامنتاحالاهمچین چیزی ندیده بودم 

وخدایی که بشدت کافیست

امروز همه علائمش جز ضعف عضلات و احساس نکردن گرسنگی و حالت تهوع از بین رفتن ، ولی امروز شدیدا معده درد و حالت تعوع خیلی شدید داشت جوری غذا میذاشت تو دهنش حالش بد میشد و همه چی براش تلخه و اب براش مثل زهرماره ، و امروز خودش یهو 6 ساعت ب شیش ساعت استامینوف رو خورد و تب و و تب لرز و درد عضلاتش برگشتن حالا من دوباره چهار ساعت ب چهار ساعت بهش میدم ولی چون نمیتونه هیچی بخوره و هعی شکم خالی استامینوفن میخوره معدش داغون شده

خب ببرش دکتر!خدای نکرده ک ر ونا نباشه


اصلا الان نمیشه رفت بیرون چ برسه ب بیمارستان خودش مرکز کروناست الان ک دیگه دکترا و بیمارستانا بدرد نمیخورن والا علائم رو بهشون میگی هیچی نمیفهمن تا شروع کنی ب حرف زدن میگن دخترت سرطان داره عفونت ریه و کلیه و اپاندیس کوفت و زهرمار و ک رونا و هزار تا مرض داره 

اصلا الان نمیشه رفت بیرون چ برسه ب بیمارستان خودش مرکز کروناست الان ک دیگه دکترا و بیمارستانا بدرد ن ...


حالا هم ک ک رونا اومده دیگه هیچی دیگه تا بگه سرفه میگرن قرنطینه و بستری :/

وا بچه نیست ک  ، شیاف چیه اخه تو این سن     تبش امروز اومد 36 و خودشم اصلا دوست ندار ...

شیاف بزرگسالان ،مگه فقد ب بچه ها شیاف میدن

❣🌝خدا جونم واسه همه چی شکرت🌼💓
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792