2777
2789

پارافین کیلویی می تونی تهیه کنی از بازار

و یه ماده ای به اسم اسید استئاریک که برای استقامت شمع به کار میره

فتیله هم متری هست

رنگ هم از مداد شمعی، یا رنگهای غذا، یا رنگ اکریلیک می تونی استفاده کنی

دو تا ظرف نیاز داری برای روی حرارت و قالب های مختلف


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ظرف اول رو اب میریزی و رو حرارت میذاری، ظرف دوم رو پارفین میریزی و یکم اسید استئاریک که اونم یه ماده ی خشک هست و روی ظرفی که اب داری میذاری

چون پارافین باید غیر مستقیم ذوب بشه

وقتی ذوب شد رنگ مورد نظرتو بهش میزنی و حل میکنی

از قبل فتیله رو داخل پارافین ذوب شده می زنی کامل که اصطلاحا اشباع بشه تا موقع سوختن زود نسوزه، بعد فتیله رو به نقدار قالب میبری و از سوراخ ته قالب رد می کنی و از بیرون گره می زنی البته رد کردن فیتیله بسته به نوع قالب فرق داره بعد خیلی سریع پارافین رو داخلش میریزی با احتیاط که خودت نسوزی

بعد قالب رو یه جای سرد مثل یخچال میذاری تا ببنده وقتی بست از قالب در میاری

درسته و می تونین پارافین و اسید استئاریک رو از شیمیایی تهران تهیه کنید.

این دو ماده با کیفیتی مناسب در این شرکت عرضه می شوند.

پارافین جز اصلی ماده ی سازنده ی شمع است. اسید استئاریک هم که اسیدی چرب است به عنوان قوام دهنده می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792