2777
2789
عنوان

این روزا.....

710 بازدید | 32 پست

در حال حاضر آواره ترین آدم کره ی زمین منم.همه ی اونایی که تیکر تولد فرزندتون رو زدین.در مورد عروسیتون سوال میکنید،مشغول خونه تکونی هستین و....از خدا میخوام همیشه شاد باشید ولی ناخودآگاه بهتون حسودی میکنم،حتی به دعواهاتون (توضیح فقط اینکه نزدیک شش ماهه همسرم گفته منو نمیخواد و خونه پدرم اومدم و تحت هیچ شرایطی و با هیچ واسطه ای از طلاق منصرف نمیشه.حتی جواب پیام و زنگمم نمیده).اگر لایق دونستین برام دعا کنید.

حال این روزامو برای دشمنمم نمیخوام.همین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همسرت در جريان قيمت سكه هست ؟

طلاق دادن برای مردا آسونه.سکه هر چی که باشه ی جوری براشون قسط بندی میکنن که اصلا متوجه نشن دارن پرداخت میکنن.چه فایده به خاطر سکه زندگی کردن عزیزم

طلاق دادن برای مردا آسونه.سکه هر چی که باشه ی جوری براشون قسط بندی میکنن که اصلا متوجه نشن دارن پردا ...

بالاخره بايد مهريتو تمام و كمال بده بعدشم همه تو زندگيشون مشكلات دارن خودتو تنها ندون تازه شايد واقعا خيرت در جدايي از اين ادمه كسى چه ميدونه 

بالاخره بايد مهريتو تمام و كمال بده بعدشم همه تو زندگيشون مشكلات دارن خودتو تنها ندون تازه شايد واقع ...

کاش خیرم تو زندگی باهاش میبود.واسه خدا کاری نداشت.بعد از شش سال که منتظر بودم درسش تموم بشه و سرکار بره حالا ولم کرد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  14 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش