2777
2789
عنوان

حیوانات ♡ + عکس

274 بازدید | 18 پست

 سلام بچه ها صبحتون بخیر ♡

خاستم بگم اگ از غذاتون اضافه موند نریزیم دور و یکم به فکر سگ و گربه های خیابونا باشیم ♡

من خودم سگ دارم ولی در حد ممکن همیشه سعی میکنم یکم از غذای خونه که اضافه مونده بذارم جلو در ♡

سعی کنیم با حیوونا مهربون باشیم اینم عکس یهویی از  غذای که میبرم بذارم جلو در :D

بجای اصراف و ریختن تو اشغال اونارم از گشنگی نجات بدیم ♡ 

لطفا مخالفا کامنت نذار ممنونم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😻 واقعا من دلم میگیره تو کوچه و خیابون سگای ولگردو میبینم ک گشنن اه...

منم بخدا 😞😨😭

 بنظرت ویروس کرونا خطرناک نیست از طریق حیوون خونگی؟

منم سگ دارم  اخه میترسم نکنه ویروس منتقلشه 

دلی بزرگ میخواهد...زندگی کردن در این دنیا...دلی میخواهد...تاخیلی چیزها رو نبینی...خیلی چیزهارو نشنوی....واز خیلی چیزها بگذری...وباز هم از زندگی لذت ببری...!!!
منم بخدا 😞😨😭  بنظرت ویروس خطرناک نیست از طریق حیوون خونگی؟ منم سگ دارم  اخه میت ...

من دوست دامپزشک دارم همش میبرم چک میکنه 😄 ولی نه نگران نباش فک نکنم اتفاقی بیوفته..

من دوست دامپزشک دارم همش میبرم چک میکنه 😄 ولی نه نگران نباش فک نکنم اتفاقی بیوفته..

منم دامپزشکی بردم میگن نترس ولی بازم😶😂

دلی بزرگ میخواهد...زندگی کردن در این دنیا...دلی میخواهد...تاخیلی چیزها رو نبینی...خیلی چیزهارو نشنوی....واز خیلی چیزها بگذری...وباز هم از زندگی لذت ببری...!!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز