2789
عنوان

😍جهیزیه😍

451 بازدید | 26 پست

سلام😀


دوستان عزیز میشه راهنماییم کنین برا جهیزیه م توستر و قابلمه گرانیتی چه مارکی بخرم؟؟ دمتون گرم❤


فقط نگین ک منتظر بودین عکس جهیزیمو بذارم ک عذاب وجدان میگیرم😃😶🙈

دوستان عزیز درخواست دوستی قبول نمیکنم حتی خانم

توروخدا توستر نخر.اصلا بدرد نمیخوره.

فربگیر

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه تعریف توستر رو خیلی شنیدم😥

ن اصلا خوب نیس.هم کوچیکه هم پرمصرف.

موادغذایی رو  خوب نمی پزه وخشک.

کیک هم نمیشه پخت.سفت وخشک میشه.

من دارم میخام بفروشم.

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐
ن اصلا خوب نیس.هم کوچیکه هم پرمصرف. موادغذایی رو  خوب نمی پزه وخشک. کیک هم نمیشه پخت.سفت وخشک ...


ممنون از راهنماییت

دوستان عزیز درخواست دوستی قبول نمیکنم حتی خانم

ممنون از راهنماییت

خواهش میکنم عزیزم تجربه ام بود.منم ی زمانی ذوق شوق داشتم ک ب مامانم میگفتم حتما توستربگیری.🤣🤣🤣

الان پشیمونم

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐
توستر حتماااا بگیر پشیمون میشی من خودم یماهه عروسی کردم فر دارم ولی همه چیمو تو ووستر درست میکنم


گیج شدمممم😥

الان شما ت توستر کیک و ... میتونی خوب بپزی؟

بی زحمت مارکشم بگو

دوستان عزیز درخواست دوستی قبول نمیکنم حتی خانم

اینایی ک میگن نمیشه طرز استفادشو بلد نیستن😂

خب شما بفرمایید طرزاستفاده اش چجوری؟؟

موشک ک نمیخای هواکنی ی توستردیگ.

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز