2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوشحالم که بخیر گذشت. آخه من از بعضی دوستان تعجب میکنم خدایی الان با این خرج و مخارج یکی دومیلیون پوله آخه؟ یه سوپر مارکت زنگ میزنم چهارتا چیز ساده میاره، چه میدونم یه باکس آب معدنی و یه قالب پنیر و از این چیزای واجب، به خدا کمتر از ۱۰۰ تومن ۲۰۰ تومن نمیشه، معلومه با خرج بچه همون یکی دو تومن میشه. به خدا بچه گیر بده یه لپ لپ کوچولو بخواد همون ۱۵، ۲۰ تومنه. دیگه ولی به لباس و اینا

لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
بچه هم داری؟؟ لیزر رو چند وقت یبار میری و چقدر میدی؟ اخه ۵۰۰ تومن که فقط پول لیزر و نهایت کلاسیه که ...

عزیزم خدارو شکر که به خیر گذشت خوشحال شدم برات اما خیلی جرات داری که ماهی یک الی دو میلیون اونم بی اجازه خرج میکردی خرج بچتو تو نباید بدی اونم قایمکی.... باید از شوهرت بگیری....

عزیزم کجا زندگی میکنی؟ یه سوپرمارکت بری دوتا خرت و پرت میشه 300 تومن... چیزیه دوتومن؟؟؟ 

خوب سوپر مارکتو که شوهرش میخریده خرج خونه و لباسم میداده ظاهرا خرج بوتاکس و رو تختی و ظروف جدید یا ترمیم ناخن رو نداده اسی هم کش رفته 😂😂اینارو خود اسی کفته ها 

ماهی یکی دوتومن پولی نیست.دوروزه خرج میشه

بهش بگو بجای گارد گرفتن و عصبانیت درست خرجی بده تا مجبورنشم یواشکی بردارم

عزیزم شما هم نیازت و بهش بگو تا بفهمه و حساب کتاب بیاد دستش

خدایا شکر به خاطر فرشته های کوچولوم هانا جون و آریا جون
خوشحالم که بخیر گذشت. آخه من از بعضی دوستان تعجب میکنم خدایی الان با این خرج و مخارج یکی دومیلیون پو ...

ظرف لپ لپشو بردار قایم کن  هروقت گفت لپ لپ میخوام یه چیزی بزار تووهمون ظرف و بهش بده که فک‌کنه براش خریدی 


[QUOTE=125319311]عزیزم من استارتر نیستم من داشتم مخارج و مثال میزدم که انقدر نگن 

دیدم ولی ریپلای کردم 😂

  اگر بخواهی به هرچیزی که به تو گفتهمی‌ شود، واکنشی عاطفی نشان بدهیبه «رنج بردن» ادامه خواهی داد.  اگراجازه دهی کلماتِ دیگران تو را کنترلکند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطهخواهد گرفت! نفس بکش و بگذار بگذرد ...!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792