2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
ما اینجا سم باکرگی تو عقدو اینارو نداریم  بنابراین من الان زنشم حرف نفقه تو عقد مطرح نیست باره ...



پس برای اولین بار خلاف باورهام حرف میزنم و بهتون توصیه میکمم از مبلغ واقعی حقوقتون بهش چیزی نگید

پس‌انداز یواشکی داشته باشید

این مرد، مردی نیست که بهش تکیه کنید

دست رو زانوی خودتون باید بذارید

خیلی مراقب باشید

بیش از این درست نیست تو تاپیک فرد دیگه صحبت کنیم

ایشالا موفق باشید

متاسفانه هرچی رو که ممد نبود و ندید، ما هستیم و داریم با کیفیت ۱۰۸۰ می‌بینیم!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گدا صفت  میگم ماهی 15 تومن درامدشه   خیلی اذیت کنندست  خدا نصیب کسی نکنه فک کن بخا ...

آخ که چقد دوران کودکی توی سرنوشت انسان تاثیرگذاره،

به خدا اگه بچه هامونو توی کودکی درست تربیت کنیم دنیامون گلستان میشه.

متأسفانه کودکانی که مورد تحقیر و توهین قرار میگیرن وقتی بزرگ میشن همه تلاششون میکنن تا یا با زور و یا با ثروت ، برتری و قدرت خودشونو به رخ بکشن و همه چی رو تحت تسلط خودشون داشته باشن.

من یه مورد دقیقا مث مورد شما رو میشناسم که شوهرش برای کوچکترین خریدی که همسرش انجام میده ازش رسید میخواد،

البته اون توی پول دادن و خرج کردن مشکلی نداره ، مشکلش اینه که میترسه قدرتشو از دست بده و زنش از پولش بر علیه ش استفاده کنه و مدیریت زندگی از دستش دربیاد. 

حتی زنش اجازه نداره پول پس انداز کنه!


میدونی اگر شنونده غیبت باشیم هفتاد برابر غیبت کننده گناه کردیم؟!! آره وحشتناکه!! دلیل بیشتر بودن گناه شنونده اینه که به غیبت کننده این جرات رو میده که بازم کارشو تکرار کنه. بیا از همین الان تلاش کنیم اجازه ندیم جایی که حضور داریم این گناه بزرگ اتفاق بیفته.  اولین قدم در برابر غیبت اینه که اصلا اجازه ندیم غیبت صورت بگیره، دوم اینکه اگر اتفاق افتاد ردّ غیبت کنیم،  یعنی از کسی که غیبتش شده دفاع کنیم. حدیث از پیامبر (ص) هست که گفتند کسی که بر برادر مسلمانش منت بگذارد و در برابر غیبتی که از او در مجلسی شنیده دفاع کند خداوند هزار در از شر و بدی را از او در دنیا و آخرت باز می گرداند و اگر دفاع نکند در حالی که قادر بر دفاع است هفتاد برابر گناه غیبت کننده بر او است. حالا سوال پیش میاد که چجوری دفاع کنیم؟ اگر از ویژگیهای ظاهری اون شخص غیبت شد که مثلا چهره ش فلانه ، بگیم اینا که عیب نیست ،عیب اینه که انسان از انسانیت به دور باشه یا گرفتار گناه باشه. اگه از خصوصیات اخلاقی اون شخص غیبت شد که مثلا حسوده یا خسیسه، اینجا سعی کنیم این ویژگی اون شخص رو توجیه کنیم و مثلا بگیم  اینطور نبوده و شاید منظورش این نبوده و صحبتایی مثل این رو بگیم و اگر اون خصیصه قابل توجیه نبود بگیم به هر حال هر آدمی گرفتار خطا میشه، کیه که خطا نداشته باشه ! یا این احتمال رو مطرح کنیم شاید به طور غیرعمد اون رفتار نادرست ازش سر زده. و اگر دفاع مقدور نبود بحث رو عوض کنیم و یا محل و مجلس غیبت رو ترک کنیم، و اگر ترک محل مقدور نبود باید به شکلی مثل بی اعتنایی یا تغییر رفتار نسبت به غیبت کننده نارضایتی خودمون رو نسبت به این عمل نشون بدیم. امام علی (ع) در این زمینه میفرمایند؛ پایینترین حد نهی از منکر و انکار عمل اهل گناه این است که با چهره ای در هم کشیده و ناراضی از عمل آنها با آنها برخورد کرد. و در آخر برای کسی که غیبتشو شنیدیم صلوات بفرستیم یا آیةالکرسی بخونیم یا واسش دعا و استغفار بگیم یا به نیابتش صدقه بدیم...اینجوری حداقل سعی خودمون رو کردیم قدم خیری برای اون شخص برداریم و در حد توان برای گناهی که ناخواسته درگیرش شدیم کاری رو به عنوان جبران انجام داده باشیم...
شما درآمدم کسب کنید این مرد کارت حقوقتون رو ازتون میگیره تا بهش التماس کنید پشت حرفش زخم عمیق و حقا ...

💔 کاملا متوجهم ولی جه کنم که ندارم حمایت کسیو من دو سال عر زدم به خانوادم گِفتم من هخهونهومیخوام  این خونه بساز نیست گفتن جرت نگو بهتر از شوهر تو بیدا نمیشع ِِِِِِ الانم میگت خونه نمیساره به درک بزو طبقه بالای مادرشوهرت 

الان بهشون میگم دختر شوهر میدادین چر به فکر خونش نبودین من با عقل 18 سالگیم این شرطو گذاشتم همینقدم زبونم درازه به پشتیه قولیه که بهم داد شماها حتی نباید فکر اینجاشم ممیکردی؟

تنها بودنو تنها جنگیدن خیلی سخته عزیزم خییییلی ِ

من همش بیست سالمه و تو این دوماع دارع به تعداد خالی موهای سفیدم هی اصافه میشه 

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
خدا رو شکر بخیر گذشت گفت دفعه اخرت باشه ولی کارتمو گرفت گفت پول خواستی به خودم بگو


اخه یه جوری گفته بچه رو بذاری پیش مادربزرگش گفتم تیکه بزرگته گوشته


خداروشکر به خیر گذشت ولی شما ازش درخواست کن خرج و لباس و خونه برات بذاره تو کارت بتونی خرید کنی نمیشه که هیچی نداشته باشی

آخ که چقد دوران کودکی توی سرنوشت انسان تاثیرگذاره، به خدا اگه بچه هامونو توی کودکی درست تربیت کنیم ...

اون پول میه ازم رسید میخواد بعد بعم.میگه تو ولخرجی پول پس انداز نمیکنی!! من بهت پول میدم پس انداز کن خریداتو از اون بگیر!!! 

بعد اصلا عقایدی دارم که نگم بهتره! مثله کهنه بستن بچهِ

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز