2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

یاد بچگیام افتادم هروقت خراب کاری میکردم میدوییدم ده تا لباس روهم میپوشیدم ک اگ مامانم زد کمتر دردم بیاد😂😁البته مامانم همیشه میومد میدید میخدیدوختم ب یر میشد😂همین کارو بکن

گور بابای دنیا و ادماش
من 3ماهه تمام کارتهای شوهرم دست منه خیلی هم دست ودلبازه وهیچ وقت ازم حساب وکتاب نمیخواد خدا شاهده یه ...

افرین به تو با شوهرت که خیلی گوگولیو دستو دلبازه.

ولی این خانوم میگه خرجی نمیده حتما مجبور بوده ورداره.درواقع نفقه خودشه برداسته.درضمن یبار توی تلوزیدن شاید۱۰ سال پیش بود گفت اگه مردی پول نده وزنش ازجیبش برداره مشکل شرعی نداره.

هرچند قبول دارم ماهی دوتومن برداستن اینجوری زیاده


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همیشه از عصبانیت و تهدید و تسمه کمر بند یه مرد میترسیدم😂😂😂😰😰💭

باید از سکوت درباره ی علی(ع)‌ پرسید، او با علی(ع) آشناتر است...                                      چه چفیه ها خونی شد تا چادری خاکی نشود یا از سر نیفتد...اگر چادری هستی قدر حجابت را بدان...‌.به نظرم یه زن مثل یک گل🌹هست تا وقتی مثل غنچه پوشیده باشه در امنیته وقتی شکفت و مثل یک گل حجاب خودش رو کنار گذاشت مگس ها و زنبور ها میان طرفش...و یه خانم درست نیست فقط موقع نماز چادر سرش کنه که انگار فقط خدا باهاش نامحرمه...(البته این نظر منه)                  اللهم عجل لولیک الفرج...🤲🤲🤲 علی (ع) یک عمر با افتادگان بنشست تا گوید/ کسی والا نمی گردد از این بالا نشستن ها....پیامبر(ص)فرمود: سرلوحه ی پرونده ی هر مومن در روز قیامت دوستی و محبت علی ابن ابی طالب علیه السلام است                                                  
😂😂😂😂😂😂نفقه چه ربطی به مطلقه بودن داره عزیزم

چون مبلغی که صحبت درموردشه مبلغیه که قانون میگه باید پرداخت بشه خوش خنده 

آدمی که شمارو نصیحت میکنه در واقع داره با خودش تو گذشته صحبت میکنه🎭
افرین به تو با شوهرت که خیلی گوگولیو دستو دلبازه. ولی این خانوم میگه خرجی نمیده حتما مجبور بوده ورد ...

اگر توجه کرده باشی گفت خرج خونه رو میده 

این خانم بیشتر دلش میخواسته 😊

آها اگه دزدی کنیم مردا پروووو نمیشن؟؟؟؟؟ پس بریم خونه مردمم دزدی کنیم تا مردم پروووو نشن خانم ب ...

شوهر وظیفه داره خرج خوراک پوشاک مسکن درمان حتی خدمتکار رو هم بده

حتی زن میتونه برای کارای خونه ازش پول بگیره 

اونوقت شما میگی پولی ک مرد کار میکنه برای خودشه!!!

معنی زندگی مشترک چیه پس!

درضمن وقتی مرد بخواد زن رو طلاق بده نصف اموالش رو باید به ب خانومش، از همون حقوقی ک میگی فقط برای خودشه خریده.

بعد شما اگر بی اجازه از خونه پدرت چیزی برداری دزدی نیست اینکه شوهره!!!

و خدا هست ....
ترخدابیابگوچییشد🤣🤣🤣🤣خوب کردی بمنم نمیداد میرفتم طلاهامومیفروختم گور باباش


هیچی شوهرش اومد صورتحسابو بهش داد و بچه رو برد بیرون گفت دو ساعت دیگه میام بنویس تک تک خرجایی که کردی 

صفحه ۱۸ نوشته

عرضی نیست...
چون مبلغی که صحبت درموردشه مبلغیه که قانون میگه باید پرداخت بشه خوش خنده 

قانون میگه درسته ولی نفقه وطلاق ارتباطی باهم ندارن😊😊😊اتفاقاخانمی که جدامیشه دیگه نفقه ای بهش تعلق نمیگیره

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز