بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ولي من سرمايه ام و با كد بورسي جدا يخودم دادم دستش ،جداي از سرمايه مشترك زندگيمون،هر وقت پول بخوام ميگم سودش و برام سيو كن مياد حسابم اگه نه كه ميگن كار كن باهاش اونم ديگه بحثي نداره كه با پولم چيكار ميكنم يا نه براي پسرمم باز كردم سهم جدا سودش و خرج لباس و وسايلش ميكنم
اروم شد گفت چیا خرج کردی تا حالا بعدشم گفت دیگه تکرار نشه همین
خوب شد به خیر گذشت.ماها میترسیم باووو.این بینواها خودشون حرفی ندارن.
من که یکسره کارت همسرم دستمه تند تند خرج می کنم .
برای خونه است مجبورم
یک آیه روی ضریح سرداب امام رضا نوشته شده که خیلی قشنگه:یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون:آنها می خواهند که نور خدا را با دهانشان خاموش کنند ولی خدا نورش را بیشتر میکند.هرچند که کافران خوششان نیاید.
خوب ببين كد بورسي ميگيري از يه كاگزاري بورس،يا خودت ميخري و ميفروشي يا ميسپري به يكي ديگه كه كارگزارن و درصد ميگيرن بايد بلد باشي و خوب بدوني الان چي و بخري و بفروشي مثلا من اون هفته سر يه سهم ٣٠٠سود كردم يهو فردا منفي شد،الان شده ١٧٠بالا پايين داره