2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

فقط گریع کن اینقدرشدیدخودش بترسه وعذرخواهی چون مقصربودی

ماهمه همسفریم،،،،،،،،،،،                                                     مقصدش کوی خدا،،،،،،،                                                     مازاقلیمی پاک ،،،،،،،،،،،                                                                که بهشتش نامندبه چنین رهگذری آمده ایم ،،،،،،،،                                          

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خواهرم با این وضعیت بچه دار نشده که خیلی کار خوبی کرده چون میدونه بچش از گشنگی میمیره. 

تابستون اومدم ایران هر چی لباس لازم داشت براش خریدم. اصلا نمیتونه کاری کنه. هیچکس پشتش نیست

من نميتونم ٧٥صفحه رو بخونم اومد خونه چي شد؟؟اروم شد يا دعوا شد؟؟

اروم شد گفت چیا خرج کردی تا حالا بعدشم گفت دیگه تکرار نشه همین

قبل از اینکه عاشقم شوی...مرا خوب نگاه کن، مبادا چیزی از قلم بیفتد که بعدها به چشمت بیاید..!
البته اینم قید کنید که اگه پول مال شوهرش باشه،اگه پول مال خودش باشه،یعنی از درآمد خودش باشه دیگه به ...

بله عزیزم ما بحثمون درباره پول شوهره و الا زن از حقوق و وسائل مربوط به خودش که از پول خودش خریداری کرده اختیار تام داره 

فقط گریع کن اینقدرشدیدخودش بترسه وعذرخواهی چون مقصربودی

عزیزم تموم شد دیگه شوهرش فقط گفت دیگه تکرار نشه همین

قبل از اینکه عاشقم شوی...مرا خوب نگاه کن، مبادا چیزی از قلم بیفتد که بعدها به چشمت بیاید..!

ببين ما هم بورس كار ميكنيم.شغل دوم هر دومون

ولي من سرمايه ام و با كد بورسي جدا يخودم دادم دستش ،جداي از سرمايه مشترك زندگيمون،هر وقت پول بخوام ميگم سودش و برام سيو كن مياد حسابم اگه نه كه ميگن كار كن باهاش اونم ديگه بحثي نداره كه با پولم چيكار ميكنم يا نه براي پسرمم باز كردم سهم جدا سودش و خرج لباس و وسايلش ميكنم 

تو هم اينكارو كن كه ديگه اينجوري نشه

اروم شد گفت چیا خرج کردی تا حالا بعدشم گفت دیگه تکرار نشه همین


خوب شد به خیر گذشت.ماها میترسیم باووو.این بینواها خودشون حرفی ندارن.

من که یکسره کارت همسرم دستمه تند تند خرج می کنم .

برای خونه است مجبورم

یک آیه روی ضریح سرداب امام رضا نوشته شده که خیلی قشنگه:یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون:آنها می خواهند که نور خدا را با دهانشان خاموش کنند ولی خدا نورش را بیشتر میکند.هرچند که کافران خوششان نیاید.
میشه درموردش راهنمایی کنین دومورد بورس میگم

خوب ببين كد بورسي ميگيري از يه كاگزاري بورس،يا خودت ميخري و ميفروشي يا ميسپري به يكي ديگه كه كارگزارن و درصد ميگيرن بايد بلد باشي و خوب بدوني الان چي و بخري و بفروشي مثلا من اون هفته سر يه سهم ٣٠٠سود كردم يهو فردا منفي شد،الان شده ١٧٠بالا پايين داره 

شوهرم ماشالله كاربلده روزي ٥تومن رو شاخشه سودش 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  14 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش