2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
بدتر نگرانم کردید شماها  با این پول برا بچه لباس خریدم یا تو خونه برا مواد غذایی و اینا خرج کر ...

یعنی شوهرت واسه لباس بچه و خودت ومواد غذایی هم پول نمیداده یا اضافه بر سازمان اینارو میخریدی

😎😎😎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همه ی خانم ها دزدی نمیکنن عزیزم...پولی که بی رضایت شخص خرج بشه دزدیه حتی همسر.

دقیقا.بعضی ها خود آقایون مقصرشن که به زن خرج نمیدن اما بعضی وقتا خانوما زیاده خواهن.ولی درکل این کار اصلا توجیهی نداره.

😎😎😎
یعنی شوهرت واسه لباس بچه و خودت ومواد غذایی هم پول نمیداده یا اضافه بر سازمان اینارو میخریدی

شوهر خواهرم اصلا برای خواهرم لباس نمیخره الان ۱۵ ساله ازدواج کردن تا حالا باهم سینما نرفتن

استارتر چی شد شوهرت چیکارت کرد؟

انسانها به میزان حقارتشان توهین می‌کنند،به میزان فرهنگشان عشق می‌ورزند،وبه میزان هویتشان به دیگران احترام می‌گذارند!به میزان کمبوهایشان آزارت می‌دهند،هرچه حقیرتر باشند، بیشتر توهین می‌کنند تا حقارتشان را جبران کنند،هرچه هویتشان عمیق‌تر باشد، محترمانه‌تر رفتار می‌کنند...به اندازه‌ی درکشان می‌فهمند و به اندازه‌ی شعورشان،به شما پاسخ میدهند
شوهر خواهرم اصلا برای خواهرم لباس نمیخره الان ۱۵ ساله ازدواج کردن تا حالا باهم سینما نرفتن

واااا پ چی میپوشه.بخدا اینارو میبینم دلم واسه شوهر خودم میسوزه.من سه تا بچه دارم کارت یارانه واون معیشتی رو کلا داده به من ماهی ۴۳۰تومن به غیر اون ماهی ۵۰۰تومنم میده.البته خرج خونه و مواد غذایی هم باخودشه.خرج مدرسه بچه روهم کلا خودش میده.یه جورایی مثل پول تو جیبیه.به جز خرید عید هیچ پول دیگه یی بهمون نمیده.من مدام بهش غر میزنم که تو به ما پول نمیدی

😎😎😎
حرف شما درسته . ولی هر طلاقی باعث تحقق این شرط نمیشه . طلاق از طرف مرد و بدون دلیل باشه . اموالش ارث ...


موفق باشی وکیل جون 

من تحصیلاتم اصلا به حقوق ارتباطی نداره 

فقط میگم عقدنامه و خونده بودم :) 


دلتون گرم 🌸

استارتر بگو دیگه

انسانها به میزان حقارتشان توهین می‌کنند،به میزان فرهنگشان عشق می‌ورزند،وبه میزان هویتشان به دیگران احترام می‌گذارند!به میزان کمبوهایشان آزارت می‌دهند،هرچه حقیرتر باشند، بیشتر توهین می‌کنند تا حقارتشان را جبران کنند،هرچه هویتشان عمیق‌تر باشد، محترمانه‌تر رفتار می‌کنند...به اندازه‌ی درکشان می‌فهمند و به اندازه‌ی شعورشان،به شما پاسخ میدهند
شما زرنگا تا حالا کجا بودید؟؟  اینم قبلا توضیح دادم که چهار ماهه شغل دوم داره درامدش هم ال ...

اووووووهههههههه.پس ماهی یکی دوتومن نباید به چشم ایشون بیاد...

بازم خالی بستی گلم.

زندگی تجربه شب پره درتاریکی ست    زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
واااا پ چی میپوشه.بخدا اینارو میبینم دلم واسه شوهر خودم میسوزه.من سه تا بچه دارم کارت یارانه واون مع ...

خرج لباس و مخارج واجبشو من میدم. متاسفانه نمیتونه کاری کنه نه خانواده درس و حسابی داره نه کاری نه تحصیلاتی. 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز