2777
2789
عنوان

کرونا

| مشاهده متن کامل بحث + 998 بازدید | 68 پست
عزیزم با دقت بخون لطفا. من گفتم خطرناک؟ گفتم مرگ و میر

منظور منم مرگ و مير بود كه گفتم چندين هزار كشته داشته كرونا. آنفولانزا واكسن داره و هيچ جاي دنيا با آنفولانزا مردم هزار تايي نميميرن

سطح معلوماتم رو ببرم بالاتر؟؟؟؟؟ شما معلوماتت چقدره؟ مرگ و میر کرونا دو تا سه درصده یعنی از هر صد ...

شما لطفا به مردم خیال واهی ندید.آدم که نباید سرشو بکنه زیر برف.

آدم باید واقعیتو بدونه و برای مقابله کردن باهاش آماده باشه.

خانوم هستم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما لطفا به مردم خیال واهی ندید.آدم که نباید سرشو بکنه زیر برف. آدم باید واقعیتو بدونه و برای مقابل ...

متاسفانه شما مثلا واقعیت رو از تلگرام و اینترنت میگیرید

من واقعیت رو از بیمارستان و تحقیقات و پزشک ها میگیرم

حالا دیگه خود دانی

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

هر دکتر دوهزاری که نظریه  بده نباید که شما باور کنی.

😊😊😊😊

دکتر دوهزاری؟؟

دیگه حوصله ندارم توضیح بدم

فقط مراقب باش نگیری

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

از کجا میدونی؟واقعو میگی؟ دلمون به این خوش بود بچه ها نمیگیرن

نه عزيزم ميگيرن اول ك اين ويروس اومد گفتن نميگيرن بچه ها بعد چند روز ديدن نوزاد ها هم دارن ميگرن توي اخبار اعلام كردن 

😆😘😢😶😅😐😭😍😂😃😙😋😒😪😫🤒😷😟😤😞😲😖😜😕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مراسم

nahid9915 | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792