nobarjon مدیر استارتر عضویت: 1398/10/28 تعداد پست: 3564 عنوان عرق یونجه🌿 83 بازدید | 10 پست ب شوهرم گفتم بگیره رفته گرفته بعدازکجابفهمم اصله؟احساس میکنم اصل نیست؟روزی چقدبخورم؟؟ 1398/11/29 | 15:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شکست_خورده عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 7693 بوی تندی داره آدم نمیتونه بخورتش ❤️خدایا پناهم باش ❤دوسداشتی یه صلوات واسه مشکلم بخون رفیق دمت گرم🌷
arezosham1998 عضویت: 1398/06/05 تعداد پست: 7647 برای چ مشکلی؟؟ بعد از چند ماه دوری از نی نی سایت باز اومدم😃
صوبورماهی عضویت: 1398/10/26 تعداد پست: 2499 شوهرم از کاشان گرف اصل بود کاربری قبلیم.. شهرمن اهواز ✌️.. سلامتی همسرم و عشقمون صلوات مهمونم کنید. 🙏❤️مرسی خواهرا.
شکست_خورده عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 7693 برای کم خونی و افزایش اشتها من شنیدم خوبهبرادر شوهرم گرفته بود اصلشو انقد بد مزه بود نتونست بخوره ❤️خدایا پناهم باش ❤دوسداشتی یه صلوات واسه مشکلم بخون رفیق دمت گرم🌷
nobarjon مدیر استارتر عضویت: 1398/10/28 تعداد پست: 3564 بوی تندی داره آدم نمیتونه بخورتش ن چون بوی تندنداره وتلخ نیست میگم اصل نیست ارزونم گرفته
nobarjon مدیر استارتر عضویت: 1398/10/28 تعداد پست: 3564 برای کم خونی و افزایش اشتها من شنیدم خوبه برادر شوهرم گرفته بود اصلشو انقد بد مزه بود نتونست بخوره ن این انگاراصل نیست تلخیش کم وبوی کمی داره
صوبورماهی عضویت: 1398/10/26 تعداد پست: 2499 نمیدونی چن گرفت یادم نیس ولی زیاد نبود. شاید 10 یا دوازده کاربری قبلیم.. شهرمن اهواز ✌️.. سلامتی همسرم و عشقمون صلوات مهمونم کنید. 🙏❤️مرسی خواهرا.
nobarjon مدیر استارتر عضویت: 1398/10/28 تعداد پست: 3564 یادم نیس ولی زیاد نبود. شاید 10 یا دوازده همسرمم ۱۰گرفته