ج۱۲۹۸ مدیر استارتر عضویت: 1398/11/25 تعداد پست: 50 عنوان تبخال 53 بازدید | 5 پست کیا تبخال میزنن ودلیلش چیه 1398/11/28 | 23:33 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
shhhhy عضویت: 1398/09/04 تعداد پست: 5714 دلیلش ویروسیه که در سلول های عصبی صورت پنهان شده ودر شرایطی مثل تنش و اضطراب و ناراحتی بروز میکنه آن روز ها گذشت و دگر آرزو مکن
gareb عضویت: 1398/08/06 تعداد پست: 1129 عطاری میگفت دلیل تبخال حرارت کبد هستش منم تا سرما بخورم زود تبخال میزنم اح