2789

از همون بچگی هام خوشم میومد همش فکر میکردم شوهرم میشه یه روزیی با شوهرم امشب داشتیم فیلمشو میدیدم هنوزم ازش خوشم‌میاد به شوهرمم گفتم ولی  ناراحت نشد چون سنش خیلی بالاتره.ولی واقعا ب چشم پدری خوشتیپ مونده هنوز😂.نظر شما چیه 

چشم# پدری# 😶😶

وقتی کارهایی که میکنیم فقط به خاطر نفس خود عمل باشه و نه به انتظار پاداش از هر کاری که میکنیم لذت میبریم❤نظرتو میتونی ریپلای کنی ولی تحمیل نه 😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ک عاااااشقشم😍😍مخصوصا تو فیلم سن پترزبورگ

عالی بود 😍

وقتی کارهایی که میکنیم فقط به خاطر نفس خود عمل باشه و نه به انتظار پاداش از هر کاری که میکنیم لذت میبریم❤نظرتو میتونی ریپلای کنی ولی تحمیل نه 😉
چشم پدری دیگه چیه 

یعنی نگاه عاری از منظور😂😂

وقتی کارهایی که میکنیم فقط به خاطر نفس خود عمل باشه و نه به انتظار پاداش از هر کاری که میکنیم لذت میبریم❤نظرتو میتونی ریپلای کنی ولی تحمیل نه 😉
بازیگریش که افتضاحه

متوجه بازیگریش نشدم فقط زل میزنم بهش😂😂😂

وقتی کارهایی که میکنیم فقط به خاطر نفس خود عمل باشه و نه به انتظار پاداش از هر کاری که میکنیم لذت میبریم❤نظرتو میتونی ریپلای کنی ولی تحمیل نه 😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز