shsha مدیر استارتر عضویت: 1398/08/24 تعداد پست: 149 عنوان عمل بینی 90 بازدید | 7 پست کیا بینیشون عمل کردند و و ورمش زیاد بود 1398/11/27 | 18:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
shsha مدیر استارتر عضویت: 1398/08/24 تعداد پست: 149 من خیلی بوداااا خیلی بعد خوب شد من ۱۱ روز عمل کردم خیلی خیلی ورم داره حالم خیلی بده
ava25 عضویت: 1398/11/04 تعداد پست: 1141 بعد خوب شد من ۱۱ روز عمل کردم خیلی خیلی ورم داره حالم خیلی بده اره بابا ب مرور میخابه فقط چسب بزن
shsha مدیر استارتر عضویت: 1398/08/24 تعداد پست: 149 اره بابا ب مرور میخابه فقط چسب بزن الان چقدر کوچیک شده اخه من مدلشم اصلا دوست ندارم
ava25 عضویت: 1398/11/04 تعداد پست: 1141 الان چقدر کوچیک شده اخه من مدلشم اصلا دوست ندارم ۱سال طول میکشه من خرداد میشه ۱سال هنوز زوده انقدر تغییر میکنه ک نگووووو
shsha مدیر استارتر عضویت: 1398/08/24 تعداد پست: 149 ۱سال طول میکشه من خرداد میشه ۱سال هنوز زوده انقدر تغییر میکنه ک نگووووو اصلا پشیمون شدم نه مدلش دوس دارم هم انگار دو برابر شده
ava25 عضویت: 1398/11/04 تعداد پست: 1141 اصلا پشیمون شدم نه مدلش دوس دارم هم انگار دو برابر شده 😳🙄۱۱ روز خیلی زوده واسه تشخیصش الان صورت خودتم ورم دارهحداقل ۶ماه صبر کن