2777
2789
عنوان

ادرار نوزاد

33 بازدید | 4 پست

سلام مامانا پسرم سه ماه و نیم بود داخل ادرارش لک های نارنجی بود توی پوشکش میدیدم دوهفته . دکترامیگفتن از کم ابیه از کلیه هاس از عفونته خیلی ترسیده بودم چهارروز پیش ختنه اش کردیم خوب شد دیگه اون لکای نارنجی نیس بنظرتون ببرم سونو و آزمایش ی دیگ لازم نیست؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

گاهی وقتها طبیعیه عزیزم ولی بنظرم یک آزمایش ادرار واسش انجام بده خدا نکرده از عفونت نباشه

اره یکم خوب شه جا ختنه ش ببرمش

همه میگن شله و وله بچت نمیتونه خودشونگه داره صاف وانمیسته.بچه از کی محکم میشه؟؟

اره یکم خوب شه جا ختنه ش ببرمش همه میگن شله و وله بچت نمیتونه خودشونگه داره صاف وانمیسته.بچه از کی ...

عزیزم بچه با بچه فرق داره به این حرفا گوش نکن وقتی بهداشت و دکتر مشکلی نمیبینه خودت رو درگیر این حرفا نکن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792