2777
2789
عنوان

قشم...

| مشاهده متن کامل بحث + 220 بازدید | 18 پست
مرسی

خاهش

لا حول و لاقوه(ت) ال بالله.خداجونم‌قول میدم اروم باشم و همه چیو به تو سپردم خودت واسمون حلش کن و بهناممو خوب خوب کن و بهم برش گردون.مرسی.بوس بوس💋❤❤❤💋😍.

اسم مراکز خریدی که رفتین لطف میکنید بنویسید؟

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من حدود دو ماه پیش قشم بودم

قشم فقط بازار قدیم رفتم

درگهان پاساژ دریا جنساش شیک بود

بازار نور

بازار مروارید

پاساژ نخل هم لباس مجلسی داره البته قیمتاش بالاست یکم

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش🌹🌱🍀
من حدود دو ماه پیش قشم بودم قشم فقط بازار قدیم رفتم درگهان پاساژ دریا جنساش شیک بود بازار نور با ...


مرسی مهراز جون


من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز