2777
2789
عنوان

قشم...

220 بازدید | 18 پست

کیا تا حالا به قشم سفر کردن؟ نظرتون در مورد خرید از قشم چیه؟ مکان های دیدنیش؟ غذاهای محلیش؟

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اگه جینی لباس بتونی بخری بصرفه هست کلا من اونجا رو دوست داشتم


یعنی دونه ای گرون درمیاد؟

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪
درگهان قیمت ها مناسب تره


درگهان اسم پاساژه؟

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪

هر کس برای گرونی و ارزونی یه جنس نظر خودشو داره...دقیقا منظورتون از گرون چیه؟

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪
نه عزیزم یه 25 دقیقه اون طرف قشم هس  ولی خب خیلی اختلاف قیمت داره  خیلی پاساژ داره


بیشتر چجور پاساژایی هستن؟ یعنی چه مدل لباسایی میفروشن؟ مانتو...لباس مجلسی...یا لباس خونگی؟

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪

ازین پبج بپرس جدیدا قشم بوده و سفرنامه قشمم جز هایلایتاشه .خیلیم خانومه خوبیه حتما جوابتو میده.

همین چند روز پیش اونجا بوده

لا حول و لاقوه(ت) ال بالله.خداجونم‌قول میدم اروم باشم و همه چیو به تو سپردم خودت واسمون حلش کن و بهناممو خوب خوب کن و بهم برش گردون.مرسی.بوس بوس💋❤❤❤💋😍.
بیشتر چجور پاساژایی هستن؟ یعنی چه مدل لباسایی میفروشن؟ مانتو...لباس مجلسی...یا لباس خونگی؟

بیشتر شومیز و مجلسی و اینا هستن 

پاساژ نخل درگهان خیلی بزرگه و جنس های خوبی هم داره 

خدایا شکرت 🙏🏻
ازین پبج بپرس جدیدا قشم بوده و سفرنامه قشمم جز هایلایتاشه . خیلیم خانومه خوبیه حتما جوابتو میده. هم ...


مرسی

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز