2777
2789
عنوان

ریمل

| مشاهده متن کامل بحث + 643 بازدید | 45 پست
آره خیلی راضی هستم الان 4 ساله این مدل رو استفاده میکنم

میشه عکسشو بزاری قیمتش چنده ..براشستنش اذیت نمیشی زودی تمیزمیشه؟؟

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میشه عکسشو بزاری قیمتش چنده ..براشستنش اذیت نمیشی زودی تمیزمیشه؟؟

الان از نت عکسش رو میذارم

من 95 خریدم دو هفته پیش

آره با ژل شست و شو که صورتم رو میشورم راحت پاک میشه

من در کشوری زندگی میکنم که قانون فقط برای فقرا اجرا میشود.ثروتمندان گویی از اجرای قانون در امان هستند.
من با اب میشورم🙈 یعنی بد پاک میشه باآب


واااا با آب خالی؟ هر ریملی باشه افتضاح میکنه صورتو عین پاندا

علاوه بر اون به پوست خودت آسیب میزنی

ژل شست و شو استفاده کن

تو شاهکار خالقی، تحقیر را باور نکن💫
الان از نت عکسش رو میذارم من 95 خریدم دو هفته پیش آره با ژل شست و شو که صورتم رو میشورم راحت پاک م ...

چه قیمت خوبی خداکنه خوب باشه برامنم خیلی دنبال بودم خداخیر اسی رو بده 😁

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین
واااا با آب خالی؟ هر ریملی باشه افتضاح میکنه صورتو عین پاندا علاوه بر اون به پوست خودت آسیب میزنی ...

اب خالی ن اول یکم کرم میزنم بعد باآب صابون ..میشه بگی چه ژلی خوبه ؟؟

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

رومنس قیمتش از بل کمتره ولی همون کارو میکنه عالیه 

باردار نیستم تیکر رسیدن به ارزوهامه ،هر وقت پستای دعا و صلواتتونو میبینم واستون دعا میکنم،میشه شما هم با هر اعتقادی دارید واسم دعا کنید و انرژی مثبت بفرستید که به آرزوهام که خیلی واسشون تلاش کردم برسم؟❤️                                     زیر ۱۸ ساله های عزیز لطفا توی تاپیکای جدی من نظر ندید یا اگه خواستید نظر بدید سنتونو ذکر کنید.                                                اصلا سر کاربریم نمیترسم پس اگه نظرت مخالف نظر منه یا با  احترام ریپلی کن تا با هم در موردش حرف بزنیم یا کلا ریپلی نکن و احترام خودتو نگه دار.
چه قیمت خوبی خداکنه خوب باشه برامنم خیلی دنبال بودم خداخیر اسی رو بده 😁

گذاشتم عکسش رو 

البته چند ماه پیش خریدم 130

ولی این بار از مراکز زیبایی و بهداشتی خریدم 95

من در کشوری زندگی میکنم که قانون فقط برای فقرا اجرا میشود.ثروتمندان گویی از اجرای قانون در امان هستند.
چه قیمت خوبی خداکنه خوب باشه برامنم خیلی دنبال بودم خداخیر اسی رو بده 😁

راستی مدل فیکش زیاد هست توی بازار 

مراقب باش اصلیش رو بخری

من در کشوری زندگی میکنم که قانون فقط برای فقرا اجرا میشود.ثروتمندان گویی از اجرای قانون در امان هستند.
اب خالی ن اول یکم کرم میزنم بعد باآب صابون ..میشه بگی چه ژلی خوبه ؟؟


صابون ph صورت رو از حالت نرمال خارج میکنه و صورتت چروک میشه عزیزم صابون نزن

من ژل شست و شوی کامان استفاده میکنم راضیم، قیمتش حدودا 40 تومن. حجمشم سه چهار برابر ژل های شست و شوی دیگه هست

تو شاهکار خالقی، تحقیر را باور نکن💫
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792