2777
2789
عنوان

قان قااان🚗 🚗🚗😂

231 بازدید | 13 پست

بچه ها ماشین میخوام ،،اینم بگم ک تازه کارم اما نمیخوام زیاد پول بدم

ی ماشین میخوام در حد ۲۰ تومن

البته با ۲۰ تومن الن فورقونم نمیدن ولی خب چرا میشه گیر اورد

حالا بنظرتون هاچ بک قدیمیا بهتره یا ماتیز و یا پراید؟؟؟

کدوم ؟از نظر ظاهریم مهمه واسم

بنظرتون ماتیز بده؟مسخره میکنن؟😕😕


ماتیز نه 

خفه کنندس 😭😭😭

صبام...⚖سوالِ حقوقی داشتین در خدمتم⚖می دانم اگر قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم، دنیا تمام تلاشش را می‌کند تا مرا در شرایط او قرار دهد تا به من ثابت کند در تاریکی، همه‌ی ما شبیه یکدیگریم...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم خودم ماتیز و ام وی ام ۱۱۰ چون کوچولوعن و سر و کو ن ندارن دوست دارم اما شوهرم ک وارده میگه این قطعاتشون گرونه و سخت پیدا میشه  اما پراید  راحتتر و ارزونتر قطعات گیر میاد 

با یه آدم وارد مشورت کن ب نظرم 

البته با ۲۰ تومن اگه ماشینی پیدا کنی حتما باید خیلی قدیمی یا تصادفی باشه چون دیگه با ۲۰ تومن هیچی گیر نمیاد خواهر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فیلم زن وبچه

rose_catcher | 28 ثانیه پیش

ادم هرچی

یااس_کبود | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز