2789
عنوان

حاملگی

59 بازدید | 8 پست

سلام بچه ها من امروز تست دادم مثبت بود دیدی گفتم بهتون ۴ روز ار موعدم رفته وسینمم درد داره دیشب تس دادم مثبت بود ایشالا قسمت شمام بشه😍😍😍😘😘😘😘

فوق تخصص 

مبارکه عزیزم😍😍😍عجب کادوی ولنتاینی گرفتی😍😍😍

یک عدد ماما هستم🤗 تو حیطه کاری خودم به سوالاتون جواب میدم😍 لطفا در مورد اینکه چه قرصی بخورم سقط کنم ازم سوال نپرسین.چون جواب نمیدم.نمیخوام تو کشتن یه طفل بیگناه سهیم باشم.کاربر سال  ۸۸ هستم. از بس‌ گفتین عکست بزار ببینیم خسته شدم😑گذاشتم پروفایلم.خوبه؟😐 اونایی هم میگن عکس خودت نیست میتونم بازم عکس بزارم اصلا سلفی هم میزارم  واژینیسموسی ها بیاین پی وی

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آره دیدی 

آره😍😍😍

یک عدد ماما هستم🤗 تو حیطه کاری خودم به سوالاتون جواب میدم😍 لطفا در مورد اینکه چه قرصی بخورم سقط کنم ازم سوال نپرسین.چون جواب نمیدم.نمیخوام تو کشتن یه طفل بیگناه سهیم باشم.کاربر سال  ۸۸ هستم. از بس‌ گفتین عکست بزار ببینیم خسته شدم😑گذاشتم پروفایلم.خوبه؟😐 اونایی هم میگن عکس خودت نیست میتونم بازم عکس بزارم اصلا سلفی هم میزارم  واژینیسموسی ها بیاین پی وی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز