2777
2789
عنوان

کیکم😭😭😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 537 بازدید | 26 پست
نه فقط کره زدم🥺🥺😭

باید رو کره رو یکمی ازارد همون کیک میپاشیدی رو کله ظرفت بعد بایه ضربه ارد اضافی رو میگرفتی اینجوری حتی سره سوزنم کیک به ظرفت نمیچسبه

🖤دلتنگ چهره ای هستم که نمیدانم خاک بااوچه کرده 🖤🖤پدرم دوستتدارم لطفان اگردوستداشتین واسه بابام یه فاتحه بفرستید ممنونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

🤭یکم امیدوار شدم 

آره عزیزم نگران نباش...فقط بزار کامل سرد شه بعد از قالب دربیار😘

آدم فقط پیش خدا تنها نیست........❤  خدای تو عذاب میکند ، خدای من می‌بخشد! خدای تو غضبناک است ، خدای من مهربان است ! خدای تو شعله ی آتش را زیاد میکند ، خدای من در های بهشت را باز میکند! تو با کوچکترین گناهی از درگاه خدایت رانده می‌‌شوی ، من با بزرگترین گناهم در آغوش خدایم جا می‌گیرم !تو مسلمانی، من هم مسلمانم ! خدای تو در مسجد است ، در سجاده است ، در جانماز است ، خدای من اما همین جا ست! کنارم نشسته ، نوازشم می‌کند ، با من چای مینوشد ، کتاب میخواند ، به دیگران لبخند میزند ، برایشان دست دوستی تکان می‌دهد! تو از خدایت میترسی ، من به خدایم عشق می‌ورزم!😊❤ لا اله الّا انت سبحانک انّی کنت من الظّالمین 💔 
کیک تجربه میخواد، برای بار اول و مناسبتی ک برات مهمه، نباید خوش بین باشی ک خوب در بیاد

بار اولم نیست ک کیک درست میکنم کیک زیاد درست کردم هم خونگی هم با پودر اماده ولی نمیدونستم این اینطوریه

❄❄❄❄❄
وای کیک پزت مارکش چیه؟راضی هستی؟درجه برای دما و تایم هم داره؟

مارکشو نمیدونم مال مامانمه جعبشو خیلی وقت پیش انداخته دور رو خودشم ننوشته ولی همیشه کیکامو تو همین درست میکنم عالی در میاد ن خمیر میشه نه میسوزه خوبم پف میکنه دردسرای فرم نداره کلا چیز خوبیه دما و تایم نداره رو درش ی شیشه داره ک از اونجا کیکتو میبینی پخته یا نه 

❄❄❄❄❄
مارکشو نمیدونم مال مامانمه جعبشو خیلی وقت پیش انداخته دور رو خودشم ننوشته ولی همیشه کیکامو تو همین د ...

چه خوب.من چندوقته تو فکرشم.منم اصلا حوصله ی دردسرای فر ندارم.قیمتشم نسبتا مناسبه اخه.این هفته دیگه میخرمش.ممنون گلم❤

عکس تو با سرمه ی خون چشم دنیارو گرفته🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز