2777
2789
عنوان

تموم....

100 بازدید | 12 پست

بچه ها

یادتونه سر شب تاپیک زدم دارم کم میارم دیگ

کم اوردم

هرچی قرص تو خونم بود و خوردم ی جا

الان دلم میخاد فقط برم رو تخت بخابم:)

برام از ته دلتون دعا کنین ک مشکلم حل بشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه خوردی از الان بهت میگم هیچیت نمیشه،فقط یا معده ات یا کبدت یا مغزت تا اخر عمرت عیب میکنه،ناقص نکنید خودتونو

اگه خوردی ی چیزی مسهل بخور یا دست کن تو دهنت بالا بیاری.

اخه چی ارزش داره،هیچکی ناراحت نمیشه برات،فقط ابرو بقیه رو میبری و باید ی عمر بشینن حرف بشنون

اگه خوردی از الان بهت میگم هیچیت نمیشه،فقط یا معده ات یا کبدت یا مغزت تا اخر عمرت عیب میکنه،ناقص نکن ...

همونیکه رفته ارزششو داشت:)

برام از ته دلتون دعا کنین ک مشکلم حل بشه
همونیکه رفته ارزششو داشت:)

خوشبحالت

به اینا نگاه کنید:😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐اینام به شما نگاه میکنن نه؟ خیلی جالبه منم اولش باورم نمیشد😶😶
همونیکه رفته ارزششو داشت:)

خب وقتی تو براش ارزش نداشتی چی؟واسه ی نفر بقیه بدبخت شن؟میدونی خونواده ات،خواهر و برادرات چقدر باید حرف بشنون و سرافکنده بشن.

ی ماه تحمل کن یادت میره.واسه کسی بمیر که واسه ات حداقل تب کنه

خب وقتی تو براش ارزش نداشتی چی؟واسه ی نفر بقیه بدبخت شن؟میدونی خونواده ات،خواهر و برادرات چقدر باید ...

ی ماه تحمل کردم و خوب نشدم

برام از ته دلتون دعا کنین ک مشکلم حل بشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز