2777
2789
من همورازیک داشتم کیست ساده ایه نگران نباش از من 34 بود خودش اب شد نهایتا با دارو حل میشه

ابعادش یادتونه؟

حجم داشته باشه مشکلی پیش میاد

چند وقت دارو استفاده کردبد و اینکه باعث نامنظمی پریودتون هم شده بود؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ابعادش یادتونه؟ حجم داشته باشه مشکلی پیش میاد چند وقت دارو استفاده کردبد و اینکه باعث نامنظمی پریو ...

من اخرای سیکلم رفتم سونو دادم گفت 34 میل خودش اب میشه داروهم نداد گفت با پریودی دفع میشه که بعد پریودی سونو دادم دفع شده بود اگه خیلی استرس داری از عطاری عرق فراسیون بگیر هر روز یکمش بخور 

لطفا واسه تحقق رویاهام یه صلوات بفرستید❤❤❤
ابعادش یادتونه؟ حجم داشته باشه مشکلی پیش میاد چند وقت دارو استفاده کردبد و اینکه باعث نامنظمی پریو ...

کلا کیست همورازیک در اثر تخمک گذاری که مایع که هنگام ازاد شدن تخمک خارج میشه اصولا خارج نمیشه و یه کیست اب و خونی میشه به نام هموراژیک که سادس و دفع میشه اصلا استرس نداشته باش

لطفا واسه تحقق رویاهام یه صلوات بفرستید❤❤❤
به من دارو داد و گفت سه ماه مصرف کن

ناراحت نباش اصلا اب میشه عرق فراسیون از عطاری بگیر با عرق کامبوجا قبل از صبحانه و بعد از شام از هرکدوم نصف استکان قاطی کن بخور من خوردم سر یه هفته کیستم اب شد عرق گیاهی هیچ تداخلیم با داروهات  نداره

لطفا واسه تحقق رویاهام یه صلوات بفرستید❤❤❤
کلا کیست همورازیک در اثر تخمک گذاری که مایع که هنگام ازاد شدن تخمک خارج میشه اصولا خارج نمیشه و یه ک ...



من پریودهای خیلی نامنظمی دارم. امیدوارم با رفع این کیست همه چی ددست بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز