2777
2789
عنوان

کردنم تو گونی😨🥺

1317 بازدید | 84 پست

نی نی یار عزیز ما اینجا ک حرف نزنیم اونجام ک حرف نزنیم پس کجا حرف بزنیم؟؟

مگه من چی گفتم ک کردیم تو گونی؟؟؟.

تولوخدا گناه دارم ببشخید منو۰🙏🙏🙏🙏🙏

اگ آزادم کنی دیگه قووول میدم اینجام حرف نزنم

خودت باش.          مگه خودت چشه؟؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چیشده؟

در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند

الان ازاد نیستی

لطفا برا شادی روح خواهرم و پدرم با دلهای پاکتون صلوات بفرستید خدا هیچگاه داغ عزیزی رو بهتون نشون نده    عمر گرون گذشت نفهمیدم بعضیهایی که روم میخندن صرفا دوستدارانم نیستن دشمنن با سلاح خنده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بحرفیم

0__آرامش__0 | 27 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز