2777
2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من بریچ بودم چرخید و طبیعی شد و من با کلی بدبختی و دلیل جور کردن سزارین کردم😂

من ميترسم از سزارين ميخوام طبيعي. بشم ولي احساس ميكنم بريچ هست فقط پايين شكمم حسش ميكنم

من ميترسم از سزارين ميخوام طبيعي. بشم ولي احساس ميكنم بريچ هست فقط پايين شكمم حسش ميكنم

حالا من از طبیعی وحشت داشتم ، یچی میگم یچی میشنوی به قدری سزارینم عالی بود که حد نداشت ،اصلا انگار نه انگار من زایمان کردم خدا خیر دنیا اخرت به دکترم بده

دل را قرار نیست مگر در کنار تو💖
ياخداااا ميترسم از سزارين كم مونده گريه كنم

من سزارین شدم عالی بود. بی حسی انجام دادم. 

2 تا درد داره سزارین. یکیش اینکه شکمو چنبار بعد زایمان  فشار میدن یکیم وقتی برا اولین بار میخوای راه بری. ولی قابل تحمله. اصلا سخت نیست. دعا کن بریچ بمونه بنظرم 

زیرا گریختن در شأن ما نبود🌱
من ميترسم از سزارين ميخوام طبيعي. بشم ولي احساس ميكنم بريچ هست فقط پايين شكمم حسش ميكنم

ن عزیزم ب احساس نیست برامن تو۱۵هفته چرخید همش پایین شکمم تکون میخوره

خدایااااااشکرت بخاطر همه چیز
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز