2777
2789
عنوان

میشه بیاین

| مشاهده متن کامل بحث + 166 بازدید | 23 پست
دلت خوشه برمیگرده میگه اونا ک محتاج ما نیستن و....  متاسفانه خیلی نمک نشناسه

اکثرا دامادا نمک نشناسن هرچی کمتر خوبی کنی ادم خوبه میشی

بعد از ۴ سال باردار شدم😍 هر دکتری میرفتم میگفت سالمی از خدا بخواه خداهم بعد ۴ سال دعاهامو مستجاب کرد شکرت🤲اون صبحی که دیدم بی بی چکم مثبت شد کل سختی ها و گریه ها و انتظارهای اون ۴ سال رو فراموش کردم 😍❤ان شالله خدا قسمت همه اقدامی ها بکنه ❤
زندگی دونفره س اینکار اشکال اخلاقی نداره بنظرتون ؟

گاهي ادم دلش ميخواد براي خانوادش خرج كنه 

ولي شايد همسرش خوشش نياد به دلايل غير منطقي 

تو اين مواقع بنظرم گفته نشه بهتره چون بعدش جنگ اعصاب ميشه 

البته نظر منه 

زندگي صحنه يكتا هنرمندي ماست/هر كسي نغمه خود خواند و اَز صحنه رود/ صحنه پيوسته به جاست / خرم ان نغمه كه مردم بسپارند به ياد 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای مادر شوهرتون چی میگیرین ؟

مادر شوهرم زن باباشه و دله خوشی ازش ندارم توی این چند سال 6 بار خاسته ما رو تا مرز طلاق پیش ببره 

دله خوشی ازش نداره برای اون ک میگه هیچی نبرین ولی من بازم میدونم ولمون نمیکنه باید برم بگردم ببینم چی پیدا میکنم 

حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 
گاهي ادم دلش ميخواد براي خانوادش خرج كنه  ولي شايد همسرش خوشش نياد به دلايل غير منطقي  ت ...

منم موافقم باهات ولی میتزکس مامانم کادو رو باز کنه و.... 

نمیخام بفهمن شوهرم نسیت بهشون خسیسه


حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 
متوجه شدم با این قیدی که شما زدین کاملا حق با شماست و درست میگین  یه چیزی یاد گرفتم مچکر&nb ...

چی یاد گرفتین؟ 

حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 
مادر شوهرم زن باباشه و دله خوشی ازش ندارم توی این چند سال 6 بار خاسته ما رو تا مرز طلاق پیش ببره&nbs ...

آها حالت خاص و سختیه من نظرم اینه که برای هر دوتا یه چیزی بگیرن ولی مورد شما رو واقعا نمیدونم 

منم موافقم باهات ولی میتزکس مامانم کادو رو باز کنه و....  نمیخام بفهمن شوهرم نسیت بهشون خسیسه

اره تو اين مورد نبايد اينكارو كني 

زندگي صحنه يكتا هنرمندي ماست/هر كسي نغمه خود خواند و اَز صحنه رود/ صحنه پيوسته به جاست / خرم ان نغمه كه مردم بسپارند به ياد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش