2777
2789
عنوان

کیت تخمک گذاری

145 بازدید | 26 پست

من امروز از کیت استفاده کردم دوخط انداخت کسی هست استفاده کرده باشه بدونه یعنی من تخمک هام فعالن امکانش هست برام بگیره دوسه روز هست استفاده میکنم و دوخط میندازه البته امروز خط دومی پررنگ تر بود

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هشتم پریود میشم یروز در میان هم نزدیکی داشتم

من این ماه چهار روز جلو انداخت ینی پنجوم شدم و دو روز پیش دل درذ و کمردرد مثل پریودی دلشتم زدم نت گفت درذ تخمک گذاریه...الانم دردم رفع شده ینی مال تخمک گذاری بوده؟ شبشم رفتم اقدام 

با که باید گفت این حال عجیب را...
خواهش میکنم یکی جواب این سوالم بده اگه هیچ خطی نیفته یعنی تخمکی نیست؟

باید دوتا خط پرنگ باشه ینی تخمک گزاریت نزدیکه ولی اگ یکی پرنگ باشه یکی کمرنگ ینی یا هنوز تخمک ازاد نشده یا اینکه ازاد شده و دیگه تمام شده

با که باید گفت این حال عجیب را...
باید دوتا خط پرنگ باشه ینی تخمک گزاریت نزدیکه ولی اگ یکی پرنگ باشه یکی کمرنگ ینی یا هنوز تخمک ازاد ن ...

امروز پرنگ تر شد نسبت به دوسه روز پیش ولی خب من نزدیکی هی دارم جز کمر درد چیزی نیست ان شاالله که برامون بگیره

خواهش میکنم یکی جواب این سوالم بده اگه هیچ خطی نیفته یعنی تخمکی نیست؟

فکر کنم اول دوره کیت منفیه وقتی نزدیک تخمک گذاری می شه هاله می ندازه موقعه ای هم که تخمک ازاد می شه دوتا خط همرنگ هم می شن بعد هم کم کم خطش کمرنگ می شه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز