2777
2789
عنوان

بی بی چک

130 بازدید | 14 پست

سلام دوستم ۷ روز از وقت پریودش گذشته صبح بعد از صبونه بی بی چک زد اما منفی بود 

میگه بیحالم باد کردم و اینکه مثل زمان پریودی حالتاشه و میگه هر لحظه فکر میکنم پریود شدم اما میبینم نشدم

همش گریه میکنه میگه دست خودم نیست و میگه رحمش عین حالتای پریودی میشه 

خلاصه ممکنه باردار باشه؟؟ کسی تجربه مشابه داره؟

خدایاشکرت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم علائم بارداری تقریبا شبیه پریوده...مثل حساس شدن سینه یا علائمی ک گفتی دوستتون داره...به نظرم یکی دو روز صبر کنه اگ پریود نشد دوباره بیبی چک بزنه ...چون اگ باردارم باشن ب احتمل زیاد لقاحشوت دیر انجام شده بعد ی چیز دیگ ام اینک اگ پریودش منظم باشه بعد 6 7 روز قشنگ نشون میده برای خود من بعد 4 روز نشون داد اما اگ پریودش نامنظم باشه باید چند روز صبر کنه..

ماندن به پای کسی که دوسش داری قشنگ ترین اسارت زندگیست...👌❤
نه عزیزم باردار نیس اگه بود بیبی چک مثبت میزد انشالله به زودی بارداربشه

نه تا چند ساال بچه نمیخواد فعلا میترسید کفتم نظر شماهارم بدونم

خدایاشکرت
5روزپیش صبح زدم مثبت بودبعدازظهرشم زدم منفی بودوالانمیدونم باردارم یانه

عزیزم بیبی چک فقط از صبح تا ساعت 3 بعد از ظهر درست در میاد...احتمالا بارداری ک مثبت شده برو ازمایش خون بده...چون اگ باردار نبودی مثبت نمیشد

ماندن به پای کسی که دوسش داری قشنگ ترین اسارت زندگیست...👌❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز