2789
عنوان

خواهرم😢

796 بازدید | 29 پست

سلام خواهرم شهر دیگه دانشجو هست چند وقت پیش تو ایام امتحانات یک امتحان خیلی سخت با یک استاد جوون داشتن انگار استاد سر جلسه گفته بود بالا سر کسی نمیره اما بالا سر آبجیم رفته بهش دو تا سوال رو هم جواب رو کامل گفته بغل دستی آبجیم سر امتحان فهمید و به همه گفت و تو گروه واتس اپشون هم کلی تیکه انداخت بهش و خلاصه باعث شد همه متلک بار آبجیم کنن😔😔😔


حالا دو روز پیش جواب امتحانا هم اومده و انگاری آبجیم 20 گرفت به یکی از هم اتاقی هاش که ازش پرسید گفت اونم به بقیه گفت و تو گروهشون گفتن درحالیکه خیلیاشون افتاده بودن یا لب مرز بودن این 20 گرفته

حالا بچه ها همه بهش تیکه مینداختن و اذیتش میکردن اینم خیلی گریه میکرد بچه ها مرتبا بهش بی محلی میکردن



عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه

من گفتم آبجی صبر کن میگذره یادشون میره اما امروز زنگ زد گفت بچه ها هنوز درمورد این مسئله بهش تیکه میندازن و دیگه هیچ دوستی نداره و اکثر وقتا تو خوابگاه تنهاس😔😔😔


میگه آبجی انتقالیمو بگیر برگردم تهران یا اصلا انصراف بدم😭


دلم براش کبابه از طرفی میدونم بچه لوسی هست و باید تجربه کنه تا این نازک نارنجیش برطرف شه ولی دلمم نمیاد سختی بکشه آخع اختلاف سنیمونم 7 6 ساله تقریبا براش مادری کردم حسم بهش مثل حسم به بچه آدمه

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باو چرا اینقدر سختش میکنین هر چی میخوان بگن 

❤️ به خدا گفتم :« بیا جهان 🌏 را قسمت کنیم... آسمون واسه من ابراش ☁️ مال تو....دریا مال من موجش 🌊 مال تو.... ماه مال من خورشید☀️مال تو.... »خدا خندید و گفت : « تو بندگی کن همه دنیا مال تو... من هم مال تو.............>>😍

مشابهش برا من پیشومد دوره لیسانس

دستیار استاد اون درس که دانشجوی دکتری بود گفت هرکی اشکال داره قبل امتحان بیاد بپرسه

من و دوستم قرار گذاشتیم بریم 

دوستم نیومد فقط من رفتم

دوتایی عین نامزدا باهم نشستیم تو کتابخونه


اونم زن و بچه داشت ولی ذوق کرده بود 😡

منم ۱۹ شدم و همین حرفو برام دراوردن من محل ندادم یادشون رفت

تمام

وزنم در اول پاییز نود و هشت: ۸۵ کیلو 💖 وزن الانم: ۷۷کیلو 💛 وزنم در تحویل سال نود و نه: ۷۳ کیلو 💜 وزنم در تولد سی و پنج سالگیم: ۶۳ کیلو 💚
من گفتم آبجی صبر کن میگذره یادشون میره اما امروز زنگ زد گفت بچه ها هنوز درمورد این مسئله بهش تیکه می ...

میگذره 

ترم بعد همه یادشون میره

مگر تو در مسیر نسیم ایستاده‌ای امشب/ که عطر زلف پریشان/ دوباره جانم را زِ دست باد/ به آغوش باده میراند؟

والا زمان ما اگه کسی جای خواهر تو بود و استاد بهش توجه میکرد بین همه کلی هم فیس میومد و عزیز میشد😁

زمانه برعکس شده

شکوفه های زندگی من، عزیزای دلم، ثروت و امیدای دل مامان نیایش، دختر قشنگ و معصوم من، یاسمین زیبا و پسر خوش اخلاق و نازم، محمد یاسین دلبرم مادر فداتون، تا ابد بمونین برام😘🥰😍

نامزد من قبلا استادم بود در دانشگاه

من وقتی بچه ها فهمیدن بدتر از اینا رو تجربه کردم

فقط با بی اهمیتی تونستم تا پایان درسم تحملشون کنم

با خواهرت صحبت کن و بگو این آدمایی که الان حرصشونو میخوری پنج سال دیگه هیچ جای زندگیت نیستن

همونطور که من الان اون همکلاسیای کثیفمو نمیبینم اصلا

لطفا پیام خصوصی نفرستید. متشکرم
من گفتم آبجی صبر کن میگذره یادشون میره اما امروز زنگ زد گفت بچه ها هنوز درمورد این مسئله بهش تیکه می ...

حتی یکی از پسرا به من گفت ۱۹ نشدی نوزده دادن بهت

من پوزخند زدم نگاش کردم

اگه این وصله ها بخواهرت نمیچسبه محل نداره خودشون یادشون میره

وزنم در اول پاییز نود و هشت: ۸۵ کیلو 💖 وزن الانم: ۷۷کیلو 💛 وزنم در تحویل سال نود و نه: ۷۳ کیلو 💜 وزنم در تولد سی و پنج سالگیم: ۶۳ کیلو 💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792