مادرشوهرم خیلی بی فهم ودرکه فک کن به زن باردارتواین حالم برگشته میگهوتوخیلی خوبی مهربونی ولی وقتی عصبی میشی مثل گاونه من شیرده میمونی..اونم بخاطراینکه من خیلی غدم نه اهل منتم نه التماس..حتی اگه حق باطرف باشه..دلم ازسنگ میشه..ببین نمیگم غرورخوبه هاولی براکسی مثل مادرشوهرعقده ای من واقعابهترین حرکته ببخشیدمحل سگ نمیزارم