2777
2789
عنوان

مانتو

188 بازدید | 10 پست

میشه خواهش کنم یه کانال مانتو فروشی شیک معرفی کنید من نمیتونم بیرون برم کلا یدونه مانتو میخوام  سفارش بدم اینترنتی اگه کانال خوبی دارید میشه بدین بهم؟

دعاتون میکنم

عشقای میشه  برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین  ❤

عزیزم نرم افزارکمدا رو وصل کن هرچی دلت بخواد داره

الان که دارم این امضا رو یاد داشت میکنم .مثل یه تیکه کاغذ که تو آسمون سردرگم هست وباد  باخودش این ور اون جا به جاش می‌کنه شدم ....یه آدم کاملا سردرگم که نمیدونه کجای زندگیش هست و از زندگی چی میخواد یه بار عاشق و یه بار فارغ یه بار عاشق درس و پیشرفت یه بار حالش از هرچی درسه و کتابه بهم میخوره واین وسط نگران عمر و جوانی هست که داره از دست می‌ره....نمی‌دونم باید چیکار کنم و ازکجا شروع کنم ‌‌ولی اینو خوب می‌دونم که باید شروع کنم من آدم ساکن بودم نیستم باید پیشرفت کنم فعلا هدفمو گذاشتن روی گرفتن لیسانس می‌دونم که میشه راهی طولانی در پیش دارم ولی میشه که بشه اینو مطمعنم اگر تا اینجا اومدی ازت خواهش میکنم واسه م دعا کن 🥰۱۴۰۰/۱۰/۰۱

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مطمئنه  عزیزم؟ همونو میفرستن؟

اره عزیز دلم‌من که تا حالا چند بار سفارش دادم اوکی بود

میری پی وی طرف باهاش حرف میزنی 

کلا جای باحالیه

الان که دارم این امضا رو یاد داشت میکنم .مثل یه تیکه کاغذ که تو آسمون سردرگم هست وباد  باخودش این ور اون جا به جاش می‌کنه شدم ....یه آدم کاملا سردرگم که نمیدونه کجای زندگیش هست و از زندگی چی میخواد یه بار عاشق و یه بار فارغ یه بار عاشق درس و پیشرفت یه بار حالش از هرچی درسه و کتابه بهم میخوره واین وسط نگران عمر و جوانی هست که داره از دست می‌ره....نمی‌دونم باید چیکار کنم و ازکجا شروع کنم ‌‌ولی اینو خوب می‌دونم که باید شروع کنم من آدم ساکن بودم نیستم باید پیشرفت کنم فعلا هدفمو گذاشتن روی گرفتن لیسانس می‌دونم که میشه راهی طولانی در پیش دارم ولی میشه که بشه اینو مطمعنم اگر تا اینجا اومدی ازت خواهش میکنم واسه م دعا کن 🥰۱۴۰۰/۱۰/۰۱
اره عزیز دلم‌من که تا حالا چند بار سفارش دادم اوکی بود میری پی وی طرف باهاش حرف میزنی  کلا جا ...

مرسی عزیز دلم الان میریزم خدا خیرت بده ❤

عشقای میشه  برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین  ❤
کمدا که دست دومه!!!

نه نو‌هم‌داره مخصوصا الان که دم عیده

الان که دارم این امضا رو یاد داشت میکنم .مثل یه تیکه کاغذ که تو آسمون سردرگم هست وباد  باخودش این ور اون جا به جاش می‌کنه شدم ....یه آدم کاملا سردرگم که نمیدونه کجای زندگیش هست و از زندگی چی میخواد یه بار عاشق و یه بار فارغ یه بار عاشق درس و پیشرفت یه بار حالش از هرچی درسه و کتابه بهم میخوره واین وسط نگران عمر و جوانی هست که داره از دست می‌ره....نمی‌دونم باید چیکار کنم و ازکجا شروع کنم ‌‌ولی اینو خوب می‌دونم که باید شروع کنم من آدم ساکن بودم نیستم باید پیشرفت کنم فعلا هدفمو گذاشتن روی گرفتن لیسانس می‌دونم که میشه راهی طولانی در پیش دارم ولی میشه که بشه اینو مطمعنم اگر تا اینجا اومدی ازت خواهش میکنم واسه م دعا کن 🥰۱۴۰۰/۱۰/۰۱
مرسی عزیز دلم الان میریزم خدا خیرت بده ❤

فدات نصب کن می ارزه

الان که دارم این امضا رو یاد داشت میکنم .مثل یه تیکه کاغذ که تو آسمون سردرگم هست وباد  باخودش این ور اون جا به جاش می‌کنه شدم ....یه آدم کاملا سردرگم که نمیدونه کجای زندگیش هست و از زندگی چی میخواد یه بار عاشق و یه بار فارغ یه بار عاشق درس و پیشرفت یه بار حالش از هرچی درسه و کتابه بهم میخوره واین وسط نگران عمر و جوانی هست که داره از دست می‌ره....نمی‌دونم باید چیکار کنم و ازکجا شروع کنم ‌‌ولی اینو خوب می‌دونم که باید شروع کنم من آدم ساکن بودم نیستم باید پیشرفت کنم فعلا هدفمو گذاشتن روی گرفتن لیسانس می‌دونم که میشه راهی طولانی در پیش دارم ولی میشه که بشه اینو مطمعنم اگر تا اینجا اومدی ازت خواهش میکنم واسه م دعا کن 🥰۱۴۰۰/۱۰/۰۱

من این‌‌مانتو‌روسفارش دادم نوهم هست ۱۳۵

الان که دارم این امضا رو یاد داشت میکنم .مثل یه تیکه کاغذ که تو آسمون سردرگم هست وباد  باخودش این ور اون جا به جاش می‌کنه شدم ....یه آدم کاملا سردرگم که نمیدونه کجای زندگیش هست و از زندگی چی میخواد یه بار عاشق و یه بار فارغ یه بار عاشق درس و پیشرفت یه بار حالش از هرچی درسه و کتابه بهم میخوره واین وسط نگران عمر و جوانی هست که داره از دست می‌ره....نمی‌دونم باید چیکار کنم و ازکجا شروع کنم ‌‌ولی اینو خوب می‌دونم که باید شروع کنم من آدم ساکن بودم نیستم باید پیشرفت کنم فعلا هدفمو گذاشتن روی گرفتن لیسانس می‌دونم که میشه راهی طولانی در پیش دارم ولی میشه که بشه اینو مطمعنم اگر تا اینجا اومدی ازت خواهش میکنم واسه م دعا کن 🥰۱۴۰۰/۱۰/۰۱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پرپشتی مو

angel_footprint | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز