2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوشگل نیستن ولی دوسشون دارم😊

من ريخته ام در رگ تو شیره ی جان❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان❤این هم نفسی، چه حس و حالی دارد❤ در پیکر من دو قلب دارد ضربان💞21آذر99 بی بی چکم مثبت شد خدایا هزاران بارشکرت😍😍پسرم مبتلا ب هیپوسپادیاسه سوالی داشتین خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم اگر اطلاعاتی هم در این زمینه دارین ممنون میشم بهم بگین❤️

تو مرا جان و جهانی❤💍❤M     من همینم که میبینی...مغازه نیستم که به سلیقت دکور بزنم.     به من نگین التماس دعا..تو بارگاه الهی بفهمن با من در ارتباطین براتون گرون تموم میشه😂😓.      فضای مجازی تا جایی خوبه که پای فامیلا توش باز نشه..که اگه باز بشه میشه فضای جاسوسی😐       ساعت۳صبح از پارتی بر میگردین خانوادتون چیزی بهتون نمیگن؟من۱۲به بعد نمیرم دسشویی که نفهمن بیدارم😕
مثل ماله من کوتاهه😊چون بچه کوچک دارم نمیتونم بلند کنم.ولی عاشق ناخن بلندم مجرد بودم همیییشه بلند بو ...

ناخن بلند دوس ندارم

بلد نیستم باهاشون کاری انجام بدم😐😆

تو مرا جان و جهانی❤💍❤M     من همینم که میبینی...مغازه نیستم که به سلیقت دکور بزنم.     به من نگین التماس دعا..تو بارگاه الهی بفهمن با من در ارتباطین براتون گرون تموم میشه😂😓.      فضای مجازی تا جایی خوبه که پای فامیلا توش باز نشه..که اگه باز بشه میشه فضای جاسوسی😐       ساعت۳صبح از پارتی بر میگردین خانوادتون چیزی بهتون نمیگن؟من۱۲به بعد نمیرم دسشویی که نفهمن بیدارم😕

مث ناخن سگ میمونه😐

تو مرا جان و جهانی❤💍❤M     من همینم که میبینی...مغازه نیستم که به سلیقت دکور بزنم.     به من نگین التماس دعا..تو بارگاه الهی بفهمن با من در ارتباطین براتون گرون تموم میشه😂😓.      فضای مجازی تا جایی خوبه که پای فامیلا توش باز نشه..که اگه باز بشه میشه فضای جاسوسی😐       ساعت۳صبح از پارتی بر میگردین خانوادتون چیزی بهتون نمیگن؟من۱۲به بعد نمیرم دسشویی که نفهمن بیدارم😕
😂😂😂

والا بخدا😂😐

تو مرا جان و جهانی❤💍❤M     من همینم که میبینی...مغازه نیستم که به سلیقت دکور بزنم.     به من نگین التماس دعا..تو بارگاه الهی بفهمن با من در ارتباطین براتون گرون تموم میشه😂😓.      فضای مجازی تا جایی خوبه که پای فامیلا توش باز نشه..که اگه باز بشه میشه فضای جاسوسی😐       ساعت۳صبح از پارتی بر میگردین خانوادتون چیزی بهتون نمیگن؟من۱۲به بعد نمیرم دسشویی که نفهمن بیدارم😕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز