با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
منم دو سه روزه کلا اینجورم البته امروز ۲۶ هفته شدم من.
و اینم بگم, شبا به زور خوابم میبره,نمیتونم.راحت بخوابم
پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد😍 پسرکوچولوی من,از اینکه خدا حکمتش رو با خواسته ی دل من یکی کرد و تورو بهم داد خیلی خوشحالم.دلم تیک تاک میزنه و لحظه شماری میکنه که تورو بغل کنه.زودی پیشم بیا...راستی خدای مهربونم به همه ی اونایی که دلشون بغل کردن فرزندشون رو میخواد,آرزوشون رو برآورده کن🙏🏻گناه داره زنی,حس مادری رو نچشه,🤰دلت نیاد که کسی تو دلش غم باشه💑....دوست دارم خدای مهربونم😘
منم دو سه روزه کلا اینجورم البته امروز ۲۶ هفته شدم من. و اینم بگم, شبا به زور خوابم میبره,نمیتونم.ر ...
صبح ها از خواب ک بیدار میشم آنقدر تمام بدنم درد میکنه انگار ی کتک مفصل خوردم....
با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
منم کوفته ام ب خاطره هورموناست من 37 هفته ام...وزن نی نیت چنده؟
نمیدونم دکترم تو مطب خودش سونو میکنه
دفعه قبلم ک ازش پرسیدم وزن دقیق نگفت... فقط گفت یکم کمه ولی در کل خوبه😐
با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
منم کوفته ام ب خاطره هورموناست من 37 هفته ام...وزن نی نیت چنده؟
شما معاینه نشدی؟
با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
صبح ها از خواب ک بیدار میشم آنقدر تمام بدنم درد میکنه انگار ی کتک مفصل خوردم....
اره منم
تو شش ماه هستم دیگه الان,ولی حتی یک کیلو هم وزنم اضافه نشده,اضافه وزنم ندارم بگم باعث کسالتم شده,ولی بدنم خیلی کوفته و خسته شده
پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد😍 پسرکوچولوی من,از اینکه خدا حکمتش رو با خواسته ی دل من یکی کرد و تورو بهم داد خیلی خوشحالم.دلم تیک تاک میزنه و لحظه شماری میکنه که تورو بغل کنه.زودی پیشم بیا...راستی خدای مهربونم به همه ی اونایی که دلشون بغل کردن فرزندشون رو میخواد,آرزوشون رو برآورده کن🙏🏻گناه داره زنی,حس مادری رو نچشه,🤰دلت نیاد که کسی تو دلش غم باشه💑....دوست دارم خدای مهربونم😘
خسته شدم هی مدام فک میکنم نکنه خودم تنبل شدم نکنه بعد زایمان هم ادامه پیدا کنه این تنبلی ها ...
نه بابا نگران نباش
میوه زیاد بخور جونم,پرتقال و لیموشیرین,ویتامین سی هستن و انرژی زیادی دارن برا بدن
پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد😍 پسرکوچولوی من,از اینکه خدا حکمتش رو با خواسته ی دل من یکی کرد و تورو بهم داد خیلی خوشحالم.دلم تیک تاک میزنه و لحظه شماری میکنه که تورو بغل کنه.زودی پیشم بیا...راستی خدای مهربونم به همه ی اونایی که دلشون بغل کردن فرزندشون رو میخواد,آرزوشون رو برآورده کن🙏🏻گناه داره زنی,حس مادری رو نچشه,🤰دلت نیاد که کسی تو دلش غم باشه💑....دوست دارم خدای مهربونم😘
منم خيلي سرحال و خوب بودم انرژي زيادي داشتم از اول حاملگي اصلا تنبل نبودم ولي الان كه ماه آخرم واقعا اصلا ديگه حال هيچ كاري ندارم باورت ميشه حال غذا درست كردنم ندارم فقط دوس دارم يه جا بشينم يا بخوابم. منم شكمم خيلي كوچيكه ميترسم ني نيم ريز شه