2777
2789
مامان عسل عزیز اول از همه باید از خودت علت مهاجرتتو بپرسی و با خودت سبک و سنگین کنی ببین هدفت از مهاجرت چیه اینم درسته که شرایط کاری کانادا خیلی سخته و کار پیدا کردن خیلی سخته ولی هر کسی یه هدفی داره و با تلاش و کمی شانس میتونه برای خودش موقعیت شغلی درست کنه ولی اینو مطمین باش روزهای اول (البته من اینو از خوندن زیاد وبلاگها )شاید نتونی مثل زندگی ایرانت داشته باشی ولی با صبر و تلاش و زحمت میتونی موفق بشی و با ارامش بتونی در کنار خانوادت زندگی کنی البته من این تجربیاتو از خوندن زندگینامه های مختلف مهاجران دستگیرم شده و البته همیشه نمیشه یه نسخه یکسانی برای همه مهاجران پیچید
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
هیلا جون راستش من در مورد فیلد کاری خودم که ماینینگ هست می‌تونم بگم که الان اوضاع کار ماینینگ خیلی‌ بده اما نفت و گاز هنوز خیلی‌ بد نیست و این موضوع مختص ایالت خاصی‌ نیست همه جای کانادا همینه. من اگه همین الان از شرکتی که کار می‌کنم در بیام امید اینکه باز تو ماینینگ کار پیدا کنم در هر جای کانادا خیلی‌ کمه ولی‌ ممکنه برم تو فیلد نفت و گاز بتونم. البته نه اینکه بگم اون خیلی‌ اوضاعش خوبه‌ها نه! توجه کن وقتی‌ من ۳ ساله پیش وارد شرکت شدم بخش سیویل که من توش کار می‌کنم نزدیک به هفتاد نفر بود و الان بیست نفریم همه اخراج شدن طی‌ این زمان.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شهرزاد جون ممنونم از پاسخت.همسرم مهندس عمران گرایش سازه ساختمان هستن در مورد این اصطلاحات از چنتا از دوستای کانادایی هم که پرس و جو کردیم منابع خاصی نمیشناسن و فقط میگن از اینترنت بشه منابع پیدا کرد بازم ممنونم
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
هیلا جون اینجا بعضی‌ شرکتها بخش سیویل و سازه با هم یکیه اما جایی‌ که من کار می‌کنم بخش سازه از سیویل جداست. من خودم مهندس سیویلی هستم که تا به حل هیچ کار سازه انجام ندادم . عمدهٔ کار من مربوطه به آب و فاضلاب و هیدرولیکه. در حال حاضر همون طور که گفتم کلا اوضاع کار مهندسی‌ خوب نیست اما به نظرم همیشه شانس پیدا کردن کار در بخش سازه بیشتره چون همهٔ پروژه‌ها طراحی سازه دارن کم و بیش. شما کی‌ قراره که بیاید؟
سلام شهرزاد جون ما تازه اول راهیم تازه یکماه و چند روزه مدارک فرستادیم و منتظر فایل نامبر هستیم ولی امسال سرعت رسیدگی به پرونده ها خیلی خوبه و اینطور که ما حساب کردیم شاید تا شهریور سال اینده خودمون ویزا بهمون بدن البته این محاسبات ماست ولی خوب مشکل کاری همسرم اینه که اینجا سازه هاشون همه بتنی و اهنی هستن و تو کانادا اکثرا چوبن و همسر من هیچ گونه اطلاعی از چوب نداره الان همسرم تو linkedln عضو هستن و خوب تونستن نت ورک پیدا کنن ولی من نمی دونم چرا همش از بیکاری همسرم میترسمالبته همسرم خودش خیلی امیدواره و قراره یه یدوره اونجا دانشگاه برن و ما قراره لندینگمون ونکور باشه بیشتر از همین میترسم که کار تو ونکور کم باشه
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
Hila joon az babate fielde karie hamsaret negaran nabash , inja ham hameye sazeha concrete va steel tarahi mishe vase sanaye faghat house hast ke tarahish ba choobe ke onam fekr kunam hamash copy paste :). ama vancouver kar peida kardan sakhte dorost fekr mikuni. ama gheyre momken nist. be har hal az hala negaran nabash ta on moghe oza avaz mishe.
سلام به همگی هلیا جان به نظر من تا فرصت هست و تو ایران هستید ببنید همسرتون در ضمینه رشتشون آیا احتیاج به گذروندن دورهای هستند در ایران یا نه در کانادا چطور ؟اگر آره برن کالجها و دانشگاهای شهری رو که میخواهن برید برسی کنند ببینید چه نیازهای برای اون رشته هست یعنی مثلا چه نمره زبانی میخواهد یا مثلا چه چیری پیش نیازه مثلا من آشنایی به رشنه ایشون ندارم مثلا نیاز به اتوکد هست برن در ایران روی زبان و اون پیش نیاز کار کنند و... شما هم روز زبانتون کار کنید مورد بعدی واقعا بعید نیست ما 2011 که اقدام کردیم اول بهمن(89) مدارکمون رو فرستادیم اواسط شهریور 90 مدیکالمون اومد و اون زمان معمولا پروندها بین 9 ماه تا یکسال جواب داده میشد
صدگل و شهرزاد عزیز خیلی خیلی ممنونم از اینکه با حوصله جواب دادید. همسر من مهندسه و توی خودروسازی سابقه کار داره. شهرزاد جون اگه هزینه زایمان فقط هزار تا باشه که مشکلی نیست. به من گفتن چهارهزار تا و با توجه به اینکه اگه تاریخ زایمان من دو هفته بعد از تاریخ الان بود سه ماهمون پر میشد و کارت سلامت میومد یه کمی زورم میاد دیگه
Lilypie First Birthday tickers
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز