عسل خانم، سوال من را شما اشتباه جواب دادین!!!!! در بخش فرم های نیروی متخصص فدرال کانادا که 2014 داره پذیرش می کنه، چند تا نکته بود. من در مورد فرم Schedule A پرسیده بودم که دوستم اشتباه زده بود و رد شد، جوابمو تو این سایت پیدا کردم
http://www.ganjico.com/Details/346 حالا برای دوستای دیگه می گم که حتما فرم هاتونو قابل ادیت دانلود کنید و به روزترین را داشته باشید. مخصوصا توی بعضی قسمتها که جا کم داره. برای فرم لیست مدارک نهایی checklist هم باید از ورژه 2014 استفاده کنید.