2777
2789
دوستان گلم کسی از ونکوور هست که خودش یا همسرش پزشک باشن یا پزشک اشنا داشته باشن قرص متفورمین اپو می خوام کمک فامیل داریم الان اونجاست تا دی ماه می خواد برگرده بهش گفتم بخره میگه بدون نسخه دکتر نمی دن
عشقم مادرم دنیای من الینا دخترم و خدا خدا خدا تنها امیدم
ال ال خانم اینجا کسی نمیتونه نسخه بیخودی بده، باید کسی باشه که حتمن بیماری قندش تو فایل سلامتش ذکر شده باشه تا دکترش بتونه بهش قرص متفورمین نسخه بده چون نسخه ها تو فایل میمونن. پس بهتره از روش دیگه ای دارو رو تهیه کنید ، اگر مسافری به دبی میره میدونم که این دارو رو اونجا بی نسخه میشه تهیه کرد. انشالله خداوند تمام بیماران رو سلامتی عنایت کنه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام سارا بانو چندبارکه بارداربودی آزت یا چک بیبی مثبت میشده؟
هیچ کودکی نگران وعده بعدیِ غذایش نیست،زیرابه مهربانیِ مادرش ایمان دارد... ایکاش من هم مثل او به خدایم ایمان داشتم...  
نیلوجان میشه منم راهنمایی کنی؟ منو همسرم 4 ساله که ازدواج کردیم یک آپارتمان 86 متری اونم مسکن مهر پیش خرید کردیم که قراره سال آینده تحویل بدن فقط یک ماشین پراید داریمو منم مقداری طلا دارم بنظرت با این دارایی کم میشه به کانادا مهاجرت کرد؟
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ
سارا بانو بله اینجا به بچه خیلی اهمیت میدن، و این یعنی براش مدرسه ی رایگان و مقرری ماهانه ( بسته به سن اش) تعلق می گیره ، ولی به هیچ رده ی سنی دارو تعلق نمیگیره و فقط هزینه ی ویزیت دکتر - عکس و ازمایش رو دولت تقبل کرده ، مثلا همین پریشب تلویزیون ctv اقایی رو نشون میداد که زیر بار هزینه ی درمان سرطان همسرش اعلام ورشکستگی کرده بود چون داروها خیلی گرونن. خلاصه اینکه همونجور که خودت هم گفتی درست ه که به بچه اهمیت میدن ولی این یعنی تا وقتی بچه ای تو دست نیست نه مقرری هست و نه هیچی و هزینه ی درمان ناباروری ( در صورت تشخیص علتش!!!!) اینجا سر به فلک میزنه، اگر تازه تورنتو بودی میشد یکی دو تا از پزشکایی که میشناسم رو بهت معرفی کنم و دکتر خانواده ات ریفرال بهت بده ولی من مونترال اصن تا حالا پامم نذاشتم! انشالله خدا کمکت کنه
خانم دلسا دارایی شما برای مهاجرت به کانادا ملاک نیست، اگر در قالب یکی از این رشته های مورد تقاضا شرایط کاری و تحصیلی تون میگنجه پس شما میتونید یا با کمک مشاور مهاجرت ( در اصطلاح همون وکیل) یا بتوسط خودتون ( اگر زبانتون خوب هست) اقدام کنید. اینکه شما کم دارایی هستید یک امتیاز بسیار بزرگ برای بعد از مهاجرت شماست ، چرا که شما از سختی به سختی ای که مطمءن هستید بعدش راحتی هست وارد میشید ، ولی برای کسی که مرفه داره تو ایران زندگی میکنه مهاجرت بنظر من و خیلی ها کار بسیار بدیه چون اون ادم از راحتی ه زیاد وارد یه سختی زیاد میشه که ممکنه تحمل اش نتونه بکنه و پروژه مهاجرتش رو کلا ناموفق جلو ببره
سارا بانو و نیلو جان، قوانین بیمه و دارو در استان های مختلف یکم متفاوته. من تو همین تاپیک خوندم که مثلا تو ونکوور کسایی که کم درآمد هستند بیمه شون یه درصدی از دارو رو پوشش میده.
و اینکه اگه دانشجو باشید و بعضی از محل کارها شما رو بیمه تکمیلی میکنند که باز یه درصدی از هزینه های دارو و دندانپزشکی رو شامل میشه. من قرص تیرویید میگرفتم 12 دلار بعد که دانشجو شدم 3-4 دلار میشد. در مورد نازایی هم نیلو جان درست میگن که هزینه اش با خود فرده ولی فکر نکنم مشکل سارا بانو نازایی باشه. به نظرم این مورد شما تحت درمان رایگان قرار میگیره.
نیلو جان منم با این نظر شما که پولدار باشی تو ایران راحتی داری و مهاجرت خوب نیست ولی کم پول باشی مهاجرت خوبه موافق نیستم. به نظرم من آدمها با هم فرق دارن و راحتی همه در پول خلاصه نمیشه. من کسایی دیدم که تو ایران پولدار بودن ولی راحت نبودن و اومدن اینجا اولش هم از لحاظ مالی سختی کشیدن ولی خیلی راحت بودن.
من نمیگم که پولدار بودیم ولی هم خودم و هم همسرم شغل ثابت داشتیم. همسرم هیات علمی بود و خودم کارشناس ارشد تو تامین اجتماعی و مطمئنا اگه میخواستیم میتونستیم پست های مدیریتی هم بگیریم. خونه سازمانی ویلایی بزرگ هم در اختیارمون بود. سفر خارج هم میتونستیم بریم و .... ولی واسه من درد و زجر بود وقتی یه روز صبح میگفتن روز فلانه رئیس جمهور میخواد سخنرانی کنه همه باید بیان و هرکی بیاد پاداش میگیره. یا اینکه میبینی خیلی ها مجبورن به خاطر حفظ شغلشون یا لال باشن و از عقایدشون حرف نزنن یا علیرغم اعتقادشون رفتار کنن. هر روز بری بانک و یا کار اداری داشته باشی روزت خراب باشه. بچتو میخواهی جایی ثبت نام کنی صد بار باید بری و بیایی و خیلی چیزای دیگه.
نیلو جان اون صحبت شما در مورد اقراد پولدار و خنثی نسبت به مشکلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اعتقادی صدق میکنه ولی اگه نسبت به هرکدوم از مسایل بالا حساسیت داشته باشی حاضری با همه سختیهای مهاجرت کنار بیایی و در عوض آرامش بیشتری رو درک کنی.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز