2777
2789
شایلین جان همونطور که قبلا هم بهت گفتم من نورث یورک زندگی نمیکنم، در نتیجه به مدارس اونجا هم خیلی اشنا نیستم. اما طبق لینک زیر میتونی خودت تو منطقه ی نورث یورک بگردی: http://tdsb.on.ca/ElementarySchool/SchoolChoices/FrenchPrograms/FrenchImmersion.aspx

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


http://www.tdsb.on.ca/FindYour/Schools.aspx?schno=3188 http://www.tdsb.on.ca/FindYour/Schools.aspx?schno=3082 http://www.tdsb.on.ca/FindYour/Schools.aspx?schno=3294 ببین عزیزم این سه تا مدرسه فقط ابتدایی- فرنچ و در منطقه ی نورث یورک هستن ، امیدوارم شهرزاد جون یا کسی دیگه ای از خانمها بدونه کدوم بهتره،
ازشون مى خوام که ظماره هاشونو بدن دوباره: مامان ملى و امیر... مصى جون... ندا جون... راستى ندا رو ازش خبر دارین؟ بچه ها موافق نیستین یه گروه تشکیل بدیم وایبرى جایی؟ بخدا سرعت نى نى سایت واسه من کنده. احتمالا همه نمى رسن تند و تند بیان نى نى سایت مصى جون الان کانادایی یا امریکا؟ از بقیه بچه ها چه خبر؟ قدیمى هاى کانادا منظورمه... صدگل و مامان ارشان و صدف و شهرزاد و ... اسمها رو فراموش کردم. 😞😄
.
تو ابتداى گفته هام نوشته بودم سلام خوبین دوستان... حالتون چطوره... من ارتباطم با یه سرى از بچه هاى تاپیک به خارج از نى نى سایت کشیده شده بود اما الان ارتباطم قطع شده باهاشون
.
مامان سارا هم به اون لیست اضافه کنم.... بچه ها من دخترام بعد از 10ماه ثبت نام توى سایت آنفنس فمى نمى دونم تو استان هاى دیگه چى مى کن بهش همون دى کر منظورمه😜 اسمشون واسه یه دى کرى که نزدیک خونمونه در اومده. انشالله از دو شنبه مى رن. کم کم افتادیم رو غلطک شکر خدا. روزهاى انتهایی تابستان رو سپرى مى کنیم اولین زمستان و بهار و تابستان رو تو کانادا و شهر مونترال سپرى کردیم. همشون واسم عجیب بودن... سرماى طولانى زمستان و بهار پر بارش و تابستان گرم و نسبتا شرجى و کوتاه... فقط پائیز مونده که ندیدم😁 که به گفته چن تن از دوستان کانادائه و پائیزش😉 دوستان من زمستان سال پیش رو با یه کاپشن آلمانى که داشتم سپرى کردم بد نبود اما امسال مى خوام یکى بخرم. بنظرتون کدوم برند معقول تره هم از لحاظ تنظیم سرما و گرما هم طول عمر هم قیمت؟ ممنون مى شم تجربه هاتونو بدونم
.
سلام به دوستان گل لیلیان جان من ازتون چند تا سوال دارم ممنون میشم کمکم کنی شمارم رو برات میفرستم تو وایبر حرف بزنیم ایرادی نداره
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
لیلیان جان شمارم رو خصوصی فرستادم.نمیتونم ایمیل بفرستم
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
آوینا جون واست تو وایبر پیام فرستادم گلم ممنون صد گل عزیز اتفاقا کاسکو عضویم. ولى خیلى وقته سر نزدیم. یه سوال واسه خرید کاپشن چه زمانى از سال خوبه؟ چون یه سرى ها الان خریدن... ولى من حس مى کنم مدل هاى قشنگ تر که بیاد تنوع بیشتر مى شه
.
سلام شبتون بخیر امیدوارم همه خوب و سلامت باشید لیلیان منم از چند نفر شنیدم که الان کاپشن خریدن برای زمستون... منم با خودم گفتم نکنه قحطی بیاد !و ما بی کاپشن بمونیم! من برای دخترم باید کیف مدرسه و ظرف غذا بخرم... اندازه و مدل و ... مهم نیست؟ ظرف غذا چطور؟ به سلیقه خودم ظرف بگیرم با کیف مخصوصش؟ الان هیچ ذهنیتی ندارم که چی بخرم و مطمین هم هستم دخترم بره مدرسه و ببینه کیف و ... با بقیه فرق داره میاد اعتراض می کنه به من
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز