2777
2789
اگر کیس زایمان طبیعی هستی که اصلا فرق نداره کدوم بیمارستان زایمان کنی، چون حتی اگر دردت هم بگیره میبرنت اتاق لیبر و هر دکتری شیفتش باشه و نه لزومن دکتر خودت میاد بالا سرت . در نتیجه حتی ممکنه بتونی بری مانت ساینای برای زایمان. ولی بقول مصی سخت نگیر.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خانومایی که کانادا زندگی می کنید من می خوام از طریق فدرال وورکر سال آینده اقدام کنم ولی رشته شغلی و تحصیلی من تو لیست نیست می خوام از شرکتی که قبلا کار می کردم یه مدرک بگیرم دال بر اینکه سمت من تو اون شرکت حسابدار بوده با یه وکیلم در میون گذاشتم گفت میشه اینکارو کرد نظر شما چیه؟
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ
خانم دلسا طبق قانون جدید از سال اینده "فقط افرادی که پیشنهاد کار معتبر" در دست دارن و قراره به محض رسیدن بروند سرکار پذیرفته میشن. و این یعنی دیگه به این اسونی مهاجر جدید نمیپذیرند
سلام به دوستان گل مصی جان به نظرت دکترا بخونم بهتره یا یه مستر دیگع بگیرن و اینکه موقع اپلای باید زکر کنم که یه مستر دارم یا خیر? دوستان دیگه هم اگه میدونن راهنمایی پلیز یه بار دیگه سوالم رو مطرح میکنم کسی نمیدونه اگه با ویزای دانشجویی من بریم کانادا و از ایران همسرم برای پی ار اقدام کنه امکان داره اگر اونجا بریم پروندمون زودتر بررسی بشه یا ریطی نداره?
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
سلام خوبین چطورین؟ Long time no see دلم خیلی گرفته یک دنیا میخواستم ببینم کسی تو منطقه ریچموندهیل تورنتو زندگی نمیکنه من اقلا روزها باهاش برم بیرون یک قدم بزنم! پوسیدم از تنهایی
چون سر آمد دولت شب‌های وصل - بگذرد ایام هجران نیز هم
ازونسری بارداریم و کورتاژم دیگه حوصله چت روم هم نداشتم تازه یکم بهتر شدم فکر کنم یکسال بیشتره نیومده بودم اینجا البته فکر کنم اون موقع نام کاربریم بهارمامان 87 بود
چون سر آمد دولت شب‌های وصل - بگذرد ایام هجران نیز هم
مصی جون برای شما که دیگه اصلا مشکلی نیست نگران نباشید ببخشید من اشتباه اولش فکر کردم برای سیتزینی می گید نجما جون تروتنو که پر ایرانی هست کلاس زبان برو هم از خونه خارج میشی هم با کلی ایرانی آشنا میشی من وینی پگ هستم وگرنه باهم قرار میگذاشتیم آوینا جون اینجا کار برای دکترا معمولا کمه باز هم به روحیه خودتون بستگی داره معمولا با مستر بهتر میشه کار پیدا کرد و البته مهمه که کار بلد باشید وگرنه مدرک خیلی مهم نیست آوینا جون پرونده دانشجویی و مهاجرتی تاثیری روی هم نداره
خانوم نیلو من شنیدم سال آینده خود کارفرماها اعلام می کنن که تو چه مشاغلی نیرو می خوان که اون موقعم من باز همینکارو خواهم کرد یعنی بعنوان حسابدار مدارکمو می فرستمو همینجا میرم دوره حسابداری می بینم
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ
آوینا جون اینکه بخوای دکترا بخونی یا یه مستر دیگه به هدفت و روحیاتت بستگی داره. اگه آدم علمی هستی و واقعا از درس و تحقیق لذت میبری دکترا برات خوبه. اما اگه دنبال زودتر به نتیجه رسیدن از جهت کار و اشتغال میخواهی بری دنبال درس خوندن یه مستر دیگه گرفتن رو من پیشنهاد میدم. درس خوندن تو کانادا سخته و کلا دوره دکترا طولانی و استرس آوره. همسر من دکترا داره و از هیچی تو دنیا به اندازه کارای علمی و تحقیقاتی که میکنه لذت نمیبره واسه یه همچین آدمی خوبه ولی من از نزدیک چه زندگی خودم و دوستای دور و برمون که یا خانم داشت دکترا میگرفت یا آقا یا هر دوشون شاهده استرس و سختیهاش بودم. در مورد اینکه شما پذیرش بگیری و همسرت واسه پی آر اقدام کنه تا جاییکه من میدونم اگه کسی پرونده مهاجرت داشته باشه نمیتونه واسه ویزا چه توریستی و چه تحصیلی اقدام کنه. شما یا باید پذیرش بگیری و از اون طریق ویزا بگیرید و بیایید بعد از اینجا که اونم شرایط خاص خودش رو داره اقدام کنید. یا اینکه مهاجرت رو اقدام کنید و نزدیکای اومدنتون پذیرش بگیری. من نمیدونم کارای اولیه اقدام برای مهاجرتتون تو چه مرحله ایه ؟ اگه که میتونید به امسال برسید و اپلای کنید به نظرم واسه مهاچرت اول اپلای کنید بعد پیگیر درس و پذیرش باش. اگر که به امسال نمیرسید اونموقع بهتره شما واسه تحصیل اونم دکترا اقدام کنی که هم شانس کمک هزینه گرفتنت بالا بره و هم شانس ویزا دادن به کل خانواده.
مرسی از صد گل و مصی عزیز راستش تازه همسرم داره ایلتس میده بعد مدارک رو بفرستیم.ولی چون رشتم علون کامپیوتره دیدم بچه ها برا مستر هم با فاند پزیرش میگیرن.از طرفی حوصله 5سال درس خوندن رو ندارم با توجه به اینکه میخام دوباره مامان بشم بنابراین خوندن یه مستر دیگرو بیشتر ترجیح میدم.به همسرم گفتم مدارک رو بفرستیم اونوقت من برا پزیرش اقدام کنم.اینطوری بهتر نیست? میخام ببینم اگه کار پزیرش من زودتر از ویزای همسرم درست بشه تاثیری تو سرعت روند ویزای همسرم داره یا نه?
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چیکار کنم

نگاریییم | 25 دقیقه پیش

امتحان نهایی

paoam | 15 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز