2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میخواستم در مورد نحو گرفتن پاس کانادایی و پاس ایرانى بهم اطلاع بدید... که چطورى کجا باید اقدام کنم براى پاس کانادایی ؟؟؟؟چقد طول میکشه ؟؟؟ یه سوال دیگه ؟؟؟؟؟؟ زمانى که بچه به دنیا میاد حقوق که به بچه میدن از ماه اول شاملش میشه براى گرفتن اون باید جاى بریم اقدامى باید انجام بدیم؟؟؟ اگر پاس و شناسنامه ایرانشو بخاییم تهیه کنیم چطوریه ؟؟؟کجا ؟؟؟ تو شناسنامه ایرانش محل تولد کجا میزنن ؟؟؟ من براى زایمانم میتونم پرستار بگیرم مثلا روز چند ساعت بیاد کمک حالم بشه ایا پولى هستش یا مجانى ؟؟؟اقدامات خاصى باید انجام بدیم برا گرفتن پرستار؟؟؟؟؟
نیلی جون من 2 سال پیش کانادا زایمان کردم. ولی نه تورنتو. ایالت دیگه برای پاس کانادایی ما جایی داریم به اسم canada place که امور مربوط به پاسپورت هم اونجا انجام می شه. یه فرم میدن. عکس هم که باید از بچه بندازین و با فرم بفرستین براشون و برای ما حدود2 هفته ای با پست اومد. پاس و شناسنامه ایران هم از طریق سفارت ایران اپلای کردیم که خیلی سریع اومد. ولی الان متاسفانه تعطیله. ولی من از بچه های همین سایت شنیدم که یه جایی تو آمریکا هست که بعنوان دفتر حافظ منافع ایران کار می کنند. نمی دونم تا چه حد موثق و معتبره. فکر کنممم وب سایتش legalpersian.com باشه. شاید از اون طریق بتونین برای مدارک ایرانی بچه استفاده کنید. شایدم راه آسونتری باشه که من بیاطلاعم تو شناسنامه ایرانی تولد بچه رو دقیقا محل تولد در کانادا می زنن. مثلا تورنتو. اونتاریو برای پرستار منم چون تنها بودم خیلی دنبال این قضیه بودم که هیچ سرویس مجانی نداشتن و گفتن باید از کی جی جی یا جاهای دیگه خودم اقدام کنم برای پرستار. منم چون اعتماد نداشتم و هزینش هم یه خورده برام سنگین بود هیچ پرستاری نگرفتم. حالا نمی دونم واقعا وجودنداشت این سرویس یا من نتونستم پیدا کنم. البته اینا همونطور که گفتم مربوط به یه ایالت دیگست. ان شالله زایمان خوبی داشته باشی
خانم نیلی عزیز شما باید از بیمارستان درخواست ٢ تا گواهی تولد کنی، با یکی بری شناسنامه کانادایی اقدام کنی و با دیگری شناسنامه ایرانی، که محل تولد هم هر شهر باشی همون قید میشه. در مورد شما مثلا مینویسن تورنتو
بعد از اینکه گواهی تولد رو گرفتی ، از اونجا که اسم رو تو همون بیمارستان باید اعلام کنی زمان تولد، با گواهی اسم دار باید بری "سرویس انتاریو" و برای شناسنامه و پاسپورت کانادایی اقدام کنی.
در مورد حقوق دولتی بچه ات ، اول از همه بهتون خاطر نشان میکنم که طبق نوشته های قبلی خودتون چون شما ساکن ایران شدی این حقوق به بچه ی شما تعلق نمیگیره. اگر بخواهی بگیریش "باید" ساکن کانادا بشی، اگر بخواهی دولت رو دور بزنی و حقوق رو بگیری و بچه رو برداری ببری ایران مجازات بسیار بسیار سختی در انتظارته. حدود ١٠٠ هزار دلار جریمه میشی و پاسپورت شما بعنوان گاردین کودک ، باطل میشه. دولت از روی هلث کارت و زمان واکسن های نوزادت خیلی راحت متوجه میشه که داری سرش کلاه میذاری و تورنتو نیستی.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز