میخواستم در مورد نحو گرفتن پاس کانادایی و پاس ایرانى بهم اطلاع بدید... که چطورى کجا باید اقدام کنم براى پاس کانادایی ؟؟؟؟چقد طول میکشه ؟؟؟ یه سوال دیگه ؟؟؟؟؟؟ زمانى که بچه به دنیا میاد حقوق که به بچه میدن از ماه اول شاملش میشه براى گرفتن اون باید جاى بریم اقدامى باید انجام بدیم؟؟؟ اگر پاس و شناسنامه ایرانشو بخاییم تهیه کنیم چطوریه ؟؟؟کجا ؟؟؟ تو شناسنامه ایرانش محل تولد کجا میزنن ؟؟؟ من براى زایمانم میتونم پرستار بگیرم مثلا روز چند ساعت بیاد کمک حالم بشه ایا پولى هستش یا مجانى ؟؟؟اقدامات خاصى باید انجام بدیم برا گرفتن پرستار؟؟؟؟؟