2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مرسى نیلو جون جواب دادى اخه من تازه امدم کانادا یعنى کانادا زندگى میکردم حدود ١ سالى دور بودم باز برگشتم همین دوشنبه قراره برم پیش متخصص ob که فامیلى دکترم معرفى کرده خیلى سخت تونستم یه دکتر ob پیدا کنم که منو قبول کنه راستى چى به سر فروشگاهاى sears امده مال ایتون سنتر یوردکدل جمع شدن چرا؟؟؟؟؟ فقط من امروز رفته بودم فامیلى دکترمو ببینم مال فوریه مال هنوز پا برجا بود
سلام مدیکال ما اسفند پارسال امد اما هنوز ویزامون نیامده اعصابم حسابی خورده همه کارام تو هواست نمی دونم چیکار کنم تازه یه مشکلی هم هست تو سایت کانادا هم می ریم نگاه می کنیم اصلا نگفته برای ما مدیکال فرستاده و یا مدارکامونو گرفته همونطور وضعیت قبلی زده ایا برای کسی هم مثل ما هست راستی ما فدرال هستیم خواهش می کنم جواب بدید
خانم نسیم بهتره شما از وکیل خودت یا یک مشاور مهاجرت مشاوره بگیری، فکر نمیکنم اینجا کسی بتونه به شما کمک کنه. یا برو سایت : http://www.applyabroad.org/forum/forumdisplay.php?44-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7
من ایتون سنتر زیاد نمیرم، ولی یورک دیل چرا. فکر کنم سیاست مدیران فروشگاهها عوض شده. بله تو هفته های بالا خیلی سخت یه متخصص مریض جدید قبول میکنه، فامیلی دکترت همون ه که قبل از یکسال قبل داشتی؟ الان OB ای که قبولت کرده تو کدوم بیمارستان ه؟ میبخشی میپرسن ها، چون دوست من تو هفته ١٠ از دکتر های مانت ساینای نتونست ok بگیره . اگر دکترخانواده ات تونسته باشه از دکترهای اونجا برات پذیرش بگیره خیلی دکتر شاهکاریه!
سلام به همگی نسیم جان برای ما فاصله بین مدیکال تا ویزا 9 ماه شد الان که برای شما هنوز 5 ماه گذشته نگران نباشید ولی میتوانید نامه بزنید و وضعیت تون رو جویا بشید مصی جان من فکر میکنم باید 3 سال تو کانادا باشید حالا چه فرقی میکنه شما یک سال برگشته باشید ایران یا یکسال آمریکا باشید ?بلاخره کانادا نبودید ولی باز هم بپرسید نیلی جون خیلی تبریک میگم انشالله به سلامتی فارغ بشی
اره نیلو جون فامیلى دکترم همونیه که از سال اول امدیم کانادا اولش گفت خیلى سخته و فعلا گفت باید مید وایف بگیرى هیچ دکتر ob قبولت نمیکنه ولى دیروز که رفتم پیشش گفت یه دکتر خوب قبولت کرده چون اینجا تا زیر ١٢ هفته قبول میکنن منم وقتى امدم کانادا ٢٨ هفته ام بود حالا این دکترى که میخام برم پیش میگن سن جوزه هست ولى من مانت ساناى دوسسسسسسست دارم زایمان کنم هم خیلى خیلى نزدیک بهمون هم میگتن بیمارستان خیلى خوبیه دعاااا کن بهش بگم مانت ساناى قبول کنهههه فامیلى دکترم که کلا از روز اول ازم نپرسید کجا و کدوم بیمارستان دوست دارى زایمان کنى؟؟؟؟؟
مرسی نیلو جان. کارت بیمه رو تحویل ندادیم یعنی نمیدونستیم که باید تحویل بدیم ضمن اینکه کارت بیمه جای دیگه ای غیر از همون استان کاربردی نداره. ما 2 ساله که آمریکاییم ولی باهاشون یه تماس میگیرم ببینم چی میشه. صدگل جون ما پاسپورت داریم. 6.5 سال کانادا زندگی کردیم. از این جهت که میگن ممکن سیتیزن شیپی رو هم پس بگیرن پرسیدم.
نیلی جان هر بیمارستانی که دکترت کار بکنه زایمان باید بکنی. اگه تو 2 یا 3 بیمارستان باشه حق انتخاب دارید. البته بازم میگم اینا اطلاعات 9 سال پیشه. نگران نباش ، خیلی هم فرق نداره که چه بیمارستانی باشه. دکتر مهمه والبته مهمتر از اون تو زایمان طبیعی خیلی هم فردیه. برای بعضی ها خیلی راحته و برای بعضی ها هم سخت. ولی در کل با اپیدورال درد و این چیزا رو متوجه نمیشی یعنی موقع زایمان اذیت نمیشی. بعد از زایمانه که بعضی ها زود سرپا میشن و بعضی ها دیرتر.
مرسى مصى جون هنوز نمیدونم تو کدوم بیمارستان دکترم کار میکنه فقط یکى رو میدونم سن جوزه هستش من خودم کلا از زایمان وحشت عجیب غریبى دارم میترسم روزای اول ترجیح میدادم سزارین بشم چون خیلى میترسیدم ولى وقتى تحقیق کردم دیدم کسانى که سزارین میشن حتما به یه نیرو کمکى نیاز دارن منم که اینجا جز شوهرم کسى ندارم مرداا هم زیاد ازشون نمیشه توقع داشت وارد باشن تو این کارا براى همین میخام طبیعى زایمان کنم ولى خداااا کنه حداقل اپیدورال بزنه برام وگرنه میگم همون سزارین بشممممم چون اصلاااااااااا ابداااا طاقت درد ندارم
نیلی جان اپیدورال رو جتما میزنند مگه اینکه خودت نخوایی و باور کن با اپیدورال چیزی متوجه نمیشی تا موقعی که دیگه بچه میخواد بیاد. دوز اپیدورال رو جوری تنظیم میکنن که تا زمانی که بچه میخواد بیاد یه کم اثرش بره برای پوش (Push) . من وقتی دردم داشت زیاد میشد اول مورفین زدند و وقتی مورفین اثر نداشت اپیدورال زدند که بعدش من چند ساعتی خوابیدم بدونه اینکه بفهمم دور و برم چه خبره (یعنی اون خواب جزء شیرین ترین خوابای من بود هههه) بعدش که بیدار شدم دیگه نزدیکه به دنیا اومدن بچه بود. فقط سعی کن وزنت رو کنترل کنی و در زمان بارداری هم ورزش و پیاده روی بری که زایمانت رو راحت بکنه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز